  • 1. Data: 2006-01-05 18:06:57
    Temat: Nowy VAT-7: czy to wersja 9?
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Na stronie MF, skąd mozna pobrać PDF-y z formularzami
    podatkowymi, panuje taki chaos, że się można podłamać
    (przynajmniej w sekcji VAT). Są tam 3 wersje formularza
    VAT-7, opis kazdej z nich sugeruje, ze jest najnowsza,
    obowiązująca od 15 wrzesniaq, ale dwie z nich to wersje 8,
    a jedna 9.

    Rozumiem, ze od nowego roku obowiazuje wersja 9 ?

    Ciekawe, ze nie ma tam juz tego durnego pola
    do wpisywania nieodliczonego vat-u od paliwa!

    Pozdrawiam,

    latet

  • 2. Data: 2006-01-05 18:52:55
    Temat: Re: Nowy VAT-7: czy to wersja 9?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    latet wrote:

> [...]
    > obowiązująca od 15 wrzesniaq, ale dwie z nich to wersje 8,
    > a jedna 9.
    >
    > Rozumiem, ze od nowego roku obowiazuje wersja 9 ?

    murfa, a ja juz wypisalem wersje (8) posr.. sie mozna...

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 3. Data: 2006-01-05 22:01:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > VAT-7, opis kazdej z nich sugeruje, ze jest najnowsza,
    > obowiązująca od 15 wrzesniaq, ale dwie z nich to wersje 8,

    8 skladaja podatnicy zarejestrowani jako podatnicy vat ue ktorzy nie maja
    obowiazku skladania siodemek
    oraz niebedace podatnikami osoby prawne u ktorych wartosc wnt nie
    przekroczyla rownowartosci
    10 tys euro

    > Rozumiem, ze od nowego roku obowiazuje wersja 9 ?

    vat 9 jest dla tych co nie skladaja 7 ani 8 i dokonuja importu uslug lub
    nabycia towarow
    jezeli tytulu tych czynnosci sa podatnikami

    P.

  • 4. Data: 2006-01-06 00:17:44
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > vat 9 jest dla tych co nie skladaja 7 ani 8 i dokonuja importu uslug lub
    > nabycia towarow
    > jezeli tytulu tych czynnosci sa podatnikami

    Nie chodzi mi o VAT-8 czy VAT-9, tylko o VAT-7 wersja 9!
    W ostatnich miesiacach składałem VAT-7 wersja 8.

    latet

  • 5. Data: 2006-01-06 11:56:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie chodzi mi o VAT-8 czy VAT-9, tylko o VAT-7 wersja 9!
    > W ostatnich miesiacach składałem VAT-7 wersja 8.

    a to sorki :-)

    P.

  • 6. Data: 2006-01-06 12:09:55
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > a to sorki :-)

    Nawiasem mówiąc, w objasnieniach do VAT-7 ktore są dostępne
    na stronie ministerstwa TERAZ, piszą, że grosze należy "pominąć",
    a nie zaokrąglić.
    Czy można ich zaskarżyć o umyślne wprowadzenie w błąd i narażenie
    na nieprzyjemności w razie upierdliwej kontroli? :-)

    latet

  • 7. Data: 2006-01-06 13:33:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    latet wrote:

    > Nawiasem mówiąc, w objasnieniach do VAT-7 ktore są dostępne
    > na stronie ministerstwa TERAZ, piszą, że grosze należy "pominąć",
    > a nie zaokrąglić.

    Czy masz na myśli
    http://mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/akty
    _prawne/052_zal_3_objanienia_ost_do_podpisu_09_09_os
    t_.pdf
    Bo ja cxzytam i wychodzi mi że jest porawnie

  • 8. Data: 2006-01-06 13:41:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    latet wrote:

> [...]
    > VAT-7, opis kazdej z nich sugeruje, ze jest najnowsza,
    > obowiązująca od 15 wrzesniaq, ale dwie z nich to wersje 8,

    Akurat wersje VAT-7 są cztery: z maja 2004 i z września 2005, każda w
    odmianie zwykłej i interaktywnej. I to jest przy każdej z nich wyraźnie
    napisane.
    Rzeczywiście w tej chwili to 8 jest już przeterminowana i mogliby ją
    usunąć.

  • 9. Data: 2006-01-06 13:51:11
    Od: "latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > napisane.
    > Rzeczywiście w tej chwili to 8 jest już przeterminowana i mogliby ją

    Wersji 9 interaktywniej tam nie znalazlem.

    latet

  • 10. Data: 2006-01-06 13:53:27
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 1/6/2006 2:41 PM, Użytkownik jureq napisał:

    > Rzeczywiście w tej chwili to 8 jest już przeterminowana i mogliby ją
    > usunąć.

    Może się przydać do korekt deklaracji

    --
    gefragt