  • 1. Data: 2002-01-03 23:33:38
    Temat: Nowy rok - nowa KPiR i ewidencja przebiegu pojazdu?
    Od: "Krzysztof Dziedzic" <k...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy wraz z wejściem w kolejny rok należy założyć nową KPiR oraz ewidencję
    przebiegu pojazdu? A stare pieczołowicie zarchiwizować?
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-01-04 07:08:43
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Krzysztof Dziedzic napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >Pozdrawiam
    >Krzysiek
    >Dokładnie tak jak piszesz nowy rok nowe książki i o tym fakcie należy
    jeszcze poinformować US.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-01-04 09:09:11
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Pikorska Wiola napisał(a):

    > Dokładnie tak jak piszesz nowy rok nowe książki i o tym fakcie należy
    > jeszcze poinformować US.

    O jakim fakcie? O założeniu nowej ewidencji przebiegu pojazdu i nowej
    książki PiR? Jakiż to przepis nakłada na mnie taki obowiązek?

    A może raczej o fakcie rozliczania się według zasad ogólnych i
    prowadzeniu KPiR w ogóle (do 20 stycznia)?

    Drodzy koledzy i koleżanki - odrobina pracyzji w wysławianiu się
    ułatwia komunikację międzyludzką.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-01-04 10:11:24
    Od: "Piotr Markiewicz" <p...@p...pl>

    Droga koleżanko, w tym kraju istnieje kretyński obowiązek powiadamiania co
    roku US, że nadal prowadzisz KPiR

    Piotr

  • 5. Data: 2002-01-04 10:14:09
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Maddy napisał(a) w wiadomości: <3...@i...pl>...

> [...]
    >ułatwia komunikację międzyludzką.
    >
    > Maddy
    >
    >Maddy jesteś nadzwyczaj dokładna ale ja tylko sygnalizowałam obowiązek
    informacji do US.Oczywiście że nie informuje o prowadzenie ewidencji
    przebiegu pojazdu ale sposobie rozliczenia i prowadzenia ewidencji przychodu
    Jolka

  • 6. Data: 2002-01-04 10:25:16
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Piotr Markiewicz napisał(a):

    > Droga koleżanko, w tym kraju istnieje kretyński obowiązek powiadamiania co
    > roku US, że nadal prowadzisz KPiR

    Ale oczywiście nie ma obowiązku czytania postu na który sie odpowiada
    i widzę że chętnie z tej formy wolności słowa korzystasz.
    Takie coś jak odpowiadanie _przed_ cytowanym postem też nie jest
    karalne.
    Tak samo jak jedzenie z łokciami na stole. Ale wrażenie
    pozostaje......

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-01-07 09:28:24
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    Maddy wrote:
    > A może raczej o fakcie rozliczania się według zasad ogólnych i
    > prowadzeniu KPiR w ogóle (do 20 stycznia)?

    Czy ktos ma formularz takiego zgloszenia? Czy mozna go przeslac do US
    poczta tak jak i inne druki? (dotychczas robilem to osobiscie, ale sie
    rozleniwilem :-))

    --
    Pozdrowionka
    __

  • 8. Data: 2002-01-07 09:45:41
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    Maddy wrote:

    O założeniu nowej ewidencji przebiegu pojazdu i nowej
    > książki PiR? Jakiż to przepis nakłada na mnie taki obowiązek?

    Jeszcze pytanie: Czy kilometrowka przechodzi na nowy rok? (to znaczy
    nadwyzka wyatkow do odliczenia lub kwota do odliczenia wynikajaca z
    przebiegu?

    --
    Pozdrowionka
    __

  • 9. Data: 2002-01-07 10:18:18
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Pawel Boguszewski napisał(a) w wiadomości:
    <3...@1...onet.pl>...

> [...]
    >
    >Jeszcze pytanie: Czy kilometrowka przechodzi na nowy rok? (to znaczy
    >nadwyzka wyatkow do odliczenia lub kwota do odliczenia wynikajaca z

    Z tego co wiem to kilometrówka nie przechodzi na następny rok bo przychody
    rok 2001r i koszty też do tego roku.
    Natomiast co się tyczy wzorca informacji do US to w ubiegłym roku co US (.w
    Łodzi) to miał inny wzór.Nie wiem jak jest w tym roku bo jeszcze nie byłam.
    Jolka