  • 1. Data: 2003-10-13 11:13:46
    Temat: Nowy z problemem...Czy piekarnik elektryczny można odliczyć w ramach ulgi remontowej
    Od: "RCzyz" <r...@o...pl>

    Cześć
    Jestwm nowy na tej grupie.
    Pozdrawuiam wszystkich.
    mam pytanie - Czy piekarnik elektryczny do zabudowy (osobno bez płyty) kupiony
    z 22 % VAT-em można wliczyć do ulgi remontowej tzn. odliczyć 19 % kwoty zakupu.
    Pozdr.
    RCzyz

  • 2. Data: 2003-10-13 11:36:13
    Od: "DzidekX" <D...@p...onet.pl>

    niestety
    odliczyc mozna jedynie elementy instalacji gazowej - w tym kuchnie gazowa
    nawet z elektrycznym piekarnikiem.

  • 3. Data: 2003-10-13 11:44:35
    Od: "" <r...@o...pl>

    > niestety
    > odliczyc mozna jedynie elementy instalacji gazowej - w tym kuchnie gazowa
    > nawet z elektrycznym piekarnikiem.
    Ale jest to piekarnik do stałej zabudowy.

    A co z opapem kuchennym montowanym na stałe - a też kupionym na fakturę i na
    22 % Vat-u.

  • 4. Data: 2003-10-13 13:29:29
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "DzidekX" <D...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > niestety
    > odliczyc mozna jedynie elementy instalacji gazowej - w tym kuchnie gazowa
    > nawet z elektrycznym piekarnikiem.

    Skad takie informacje????
    Jak masz zle radzic, to zamilcz lepiej;-)

    Oczywiscie, ze mozna odliczyć.
    --
    pozdr
    Yenn

  • 5. Data: 2003-10-13 13:31:26
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "RCzyz" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kupiony
    > z 22 % VAT-em można wliczyć do ulgi remontowej tzn. odliczyć 19 % kwoty

    2. Remont, modernizacja, wymiana lub wykonanie nowych instalacji w lokalu
    mieszkalnym, obejmujące rozprowadzenie po lokalu instalacji oraz montaż
    trwale umiejscowionych: wyposażenia, armatury i urządzeń dotyczących
    2) instalacji elektrycznych

    IMO piekarnik elektryczny sie kwalifikuje:-)
    Odliczaj spokojnie.
    --
    pozdr
    Yenn

  • 6. Data: 2003-10-13 14:53:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > 2) instalacji elektrycznych
    >
    > IMO piekarnik elektryczny sie kwalifikuje:-)

    A to piekarnik jest instalacją?

  • 7. Data: 2003-10-13 15:00:42
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    > lokalu
    > montaż

    > A to piekarnik jest instalacją?

    Nie doczytales, iz mowa jest o URZADZENIACH?

    --
    pozdr
    Yenn

  • 8. Data: 2003-10-13 15:06:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Nie doczytales, iz mowa jest o URZADZENIACH?

    Tak pocięłaś Rozporządzenie, że trudno doczytać,
    a nie chce mi się szukać tekstu.
    Jest gdzieś definicja trwałego umiejscowienia?

  • 9. Data: 2003-10-13 15:17:43
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    > Tak pocięłaś Rozporządzenie, że trudno doczytać,
    > a nie chce mi się szukać tekstu.
    > Jest gdzieś definicja trwałego umiejscowienia?

    Tak sie sklada, ze to chcialam zacytowac - zacytowalam, i to w stanie
    niepocietym;-)
    Ale skoro nie chce ci sie szukac tekstu - to pewnie tez nie chce ci sie
    czytac tego, na co odpowiadasz.

    dla mnie EOT
    --
    pozdr
    Yenn

  • 10. Data: 2003-10-13 15:39:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    stanie
    > niepocietym;-)
    > Ale skoro nie chce ci sie szukac tekstu - to pewnie tez nie chce ci

    Ugryzła Cię osa?
    Przecież wycięłaś "instalacje sanitarne" :-)
    Skąd mam wiedzieć czy w pkt 1)
    albo gdzieś indziej
    nie napisali, że pkt 2) dotyczy tylko rolników