1. Data: 2003-10-13 11:13:46
Temat:Nowy z problemem...Czy piekarnik elektryczny można odliczyć w ramach ulgi remontowej
Od:"RCzyz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Jestwm nowy na tej grupie.
Pozdrawuiam wszystkich.
mam pytanie - Czy piekarnik elektryczny do zabudowy (osobno bez płyty) kupiony
z 22 % VAT-em można wliczyć do ulgi remontowej tzn. odliczyć 19 % kwoty zakupu.
Pozdr.
RCzyz

2. Data: 2003-10-13 11:36:13
Od:"DzidekX" <D...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety
odliczyc mozna jedynie elementy instalacji gazowej - w tym kuchnie gazowa
nawet z elektrycznym piekarnikiem.

3. Data: 2003-10-13 11:44:35
Od:"" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety
> odliczyc mozna jedynie elementy instalacji gazowej - w tym kuchnie gazowa
> nawet z elektrycznym piekarnikiem.
Ale jest to piekarnik do stałej zabudowy.

A co z opapem kuchennym montowanym na stałe - a też kupionym na fakturę i na
22 % Vat-u.

4. Data: 2003-10-13 13:29:29
Od:"Yennifer" <y...@a...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DzidekX" <D...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> niestety
> odliczyc mozna jedynie elementy instalacji gazowej - w tym kuchnie gazowa
> nawet z elektrycznym piekarnikiem.

Skad takie informacje????
Jak masz zle radzic, to zamilcz lepiej;-)

Oczywiscie, ze mozna odliczyć.
--
pozdr
Yenn

5. Data: 2003-10-13 13:31:26
Od:"Yennifer" <y...@a...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RCzyz" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kupiony
> z 22 % VAT-em można wliczyć do ulgi remontowej tzn. odliczyć 19 % kwoty

2. Remont, modernizacja, wymiana lub wykonanie nowych instalacji w lokalu
mieszkalnym, obejmujące rozprowadzenie po lokalu instalacji oraz montaż
trwale umiejscowionych: wyposażenia, armatury i urządzeń dotyczących
2) instalacji elektrycznych

IMO piekarnik elektryczny sie kwalifikuje:-)
Odliczaj spokojnie.
--
pozdr
Yenn

6. Data: 2003-10-13 14:53:28
Od:"cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2) instalacji elektrycznych
>
> IMO piekarnik elektryczny sie kwalifikuje:-)

A to piekarnik jest instalacją?

7. Data: 2003-10-13 15:00:42
Od:"Yennifer" <y...@a...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lokalu
> montaż

> A to piekarnik jest instalacją?

Nie doczytales, iz mowa jest o URZADZENIACH?

--
pozdr
Yenn

8. Data: 2003-10-13 15:06:33
Od:"cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

instalacji w

> Nie doczytales, iz mowa jest o URZADZENIACH?

Tak pocięłaś Rozporządzenie, że trudno doczytać,
a nie chce mi się szukać tekstu.
Jest gdzieś definicja trwałego umiejscowienia?

9. Data: 2003-10-13 15:17:43
Od:"Yennifer" <y...@a...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak pocięłaś Rozporządzenie, że trudno doczytać,
> a nie chce mi się szukać tekstu.
> Jest gdzieś definicja trwałego umiejscowienia?

Tak sie sklada, ze to chcialam zacytowac - zacytowalam, i to w stanie
niepocietym;-)
Ale skoro nie chce ci sie szukac tekstu - to pewnie tez nie chce ci sie
czytac tego, na co odpowiadasz.

dla mnie EOT
--
pozdr
Yenn

10. Data: 2003-10-13 15:39:57
Od:"cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stanie
> niepocietym;-)
> Ale skoro nie chce ci sie szukac tekstu - to pewnie tez nie chce ci

Ugryzła Cię osa?
Przecież wycięłaś "instalacje sanitarne" :-)
Skąd mam wiedzieć czy w pkt 1)
albo gdzieś indziej
nie napisali, że pkt 2) dotyczy tylko rolników