  • 1. Data: 2007-06-09 19:42:50
    Temat: Numer faktury korygującej
    Od: MVP <k...@p...fm>

    Witam,
    nie mam doświadczenia w wystawianiu faktur korygujących więc mam
    pytanie:
    faktura dotyczy tylko zmiany jej numeru, a mój dylemat jest taki:
    jaki należy wpisać numer faktury korygującej? jeśli to jest pierwsza
    FK w tym roku to ma być np 1/2007?
    czy może jeśli błędna FV jest nr 10/2007 a powinna być 11/2007 to
    numer FK powinien być właśnie 11/2007?
    Zaznaczam, że ta korygowana faktura jest ostatnią jaką mam
    zaksięgowaną czyli 10/2007.
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich.

  • 2. Data: 2007-06-10 18:29:24
    Temat: Re: Numer faktury korygującej
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 9 czerwca 2007 21:42
    (autor MVP
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@q...googlegroups.c
    om>):

> [...]
    > faktura dotyczy tylko zmiany jej numeru, a mój dylemat jest taki:
    > jaki należy wpisać numer faktury korygującej? jeśli to jest pierwsza

    Mhm.... Przykład:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/faktura.pr
    zyklad.pdf
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/faktura.ko
    rekta.przyklad.pdf

    Korekta ma osobną numerację (tu program dodatkowo nawet walnął symbol KORS,
    ale to bym olał). Ma też osobny REJESTR VAT! Do PKPiR trafia w to samo
    miejsce co zwykłe, ale już w rejestr inny!

    > czy może jeśli błędna FV jest nr 10/2007 a powinna być 11/2007 to
    > numer FK powinien być właśnie 11/2007?

    Nie.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl,
    e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl

  • 3. Data: 2007-06-10 18:32:35
    Od: "B...@g...com" <B...@g...com>

    On 9 Cze, 21:42, MVP <k...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Zaznaczam, że ta korygowana faktura jest ostatnią jaką mam
    > zaksięgowaną czyli 10/2007.
    > Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich.

    Numer faktury koryfującej musi być numerem kolejnym z faktur
    korygujących a nie faktur czyli wg mnie powinno byc 1/2007 jeśli
    stosowany jest taki jak opisany wyzej system numeracji.

  • 4. Data: 2007-06-11 06:11:11
    Od: MVP <k...@p...fm>

    On 10 Cze, 20:32, "B...@g...com" <B...@g...com> wrote:

    > Numer faktury koryfującej musi być numerem kolejnym z faktur
    > korygujących a nie faktur czyli wg mnie powinno byc 1/2007 jeśli
    > stosowany jest taki jak opisany wyzej system numeracji.

    Dziękuję Wam serdecznie za pomoc i pozdrawiam :)

  • 5. Data: 2007-06-11 09:19:56
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 10-06-2007 o 20:29:24 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > Ma też osobny REJESTR VAT!

    Ok, może mieć u Ciebie, pytanie gdzie posły czy minister zobligowali
    do takiej drobiuazgowości każdego VATowca.

  • 6. Data: 2007-06-11 12:31:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 11 czerwca 2007 11:19
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.ttq2vif3ipkhj4@unk>):

    > Ok, może mieć u Ciebie, pytanie gdzie posły czy minister zobligowali
    > do takiej drobiuazgowości każdego VATowca.

    W sumie nie wiem :D Wszystkie programy jakie widziałem, miały :D

    --

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu