  • 1. Data: 2015-01-06 22:09:31
    Temat: Numeracja faktur
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Zarejestrowałem DG i teraz zanim wystawię pierwszą fakturę, to mam pytanko:
    numeracja faktur ma być ciągła.
    Czy numeracja od 1/01/2015 i tak dalej będzie ciągła, jeżeli w lutym
    zrobię pierwszą 1/02/2015?
    Czy raczej dać sobie spokój i numerować 1, 2 ........aż do xxx/2015?
    Wolałbym numerację z podaniem miesiąca, bo tak mi lepiej pasuje, ale
    wolę spać spokojnie, niż gdyby ktoś miał się tego czepić.
    Jacek

  • 2. Data: 2015-01-07 11:04:30
    Temat: Re: Numeracja faktur
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości :
> [...]
    > Wolałbym numerację z podaniem miesiąca, bo tak mi lepiej pasuje, ale wolę spać
    > spokojnie, niż gdyby ktoś miał się tego czepić.

    Możesz tak numerować jak podałeś, BTW ja też tak numeruję.
    piotr

  • 3. Data: 2015-01-07 20:29:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 06 Jan 2015 22:09:31 +0100, Jacek napisał(a):

    > Zarejestrowałem DG i teraz zanim wystawię pierwszą fakturę, to mam pytanko:
    > numeracja faktur ma być ciągła.

    "W ramach jednej lub więcej serii" - to chyba wszystko wyjaśnia.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2015-01-10 19:00:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wolałbym numerację z podaniem miesiąca, bo tak mi lepiej pasuje, ale wolę
    > spać spokojnie, niż gdyby ktoś miał się tego czepić.

    Numeracja ma być po prostu kolejna. Bywa, że firmy dzielą kolejne numery na
    serie dla poszczególnych oddziałów, czy zgoła dla poszczególnych
    handlowców.

  • 5. Data: 2015-01-10 21:56:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Jan 2015, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał
    [...]
    > Numeracja ma być po prostu kolejna. Bywa, że firmy dzielą kolejne numery na
    > serie dla poszczególnych oddziałów, czy zgoła dla poszczególnych handlowców.

    ...a nawet klientów.
    Któryś operator telekomunikacyjny tak stosuje.

    pzdr, Gotfryd