  • 1. Data: 2012-08-10 11:04:57
    Temat: O...II przykazanie
    Od: alamakota <s...@a...pl>

    http://www.vat.pl/aktualnosci-podatkowe/0708-zmiana-
    momentu-powstania-
    obowiazku-podatkowego-z-tytulu-dostawy-towarow-na-te
    rytorium-kraju-8590/

    "..by na wystawcy faktury ciążył obowiązek przesłania kopii.."

    Taa, robotę trzeba szanować. Żyć nie dadzą i zdechnąć też.

  • 2. Data: 2012-08-10 12:33:28
    Temat: Re: O...II przykazanie
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    > "..by na wystawcy faktury ciążył obowiązek przesłania kopii.."
    >
    > Taa, robotę trzeba szanować. Żyć nie dadzą i zdechnąć też.

    Ja tam chętnie wyślę, zbiorowo, co miesiąc w paczce po paręset kopii. I
    niech tak każdy zrobi, a potem skarbowy będzie musiał je przechowywać
    przez sześć lat....tysiące ton dokumentów.... he he he.

  • 3. Data: 2012-08-10 12:45:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    alamakota wrote:
> [...]
    >
    > "..by na wystawcy faktury ciążył obowiązek przesłania kopii.."
    >
    > Taa, robotę trzeba szanować. Żyć nie dadzą i zdechnąć też.

    kolejny kretynizm.
    przeciez sporo faktur nawet nie istnieje w wersji papierowej. Po za tym
    US zakopie sie w papierach jak im tepsa wysle zalegajace faktury nawet z
    jednego miesiaca.

  • 4. Data: 2012-08-10 13:02:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > kolejny kretynizm.
    > przeciez sporo faktur nawet nie istnieje w wersji papierowej. Po za
    > tym US zakopie sie w papierach jak im tepsa wysle zalegajace faktury
    > nawet z jednego miesiaca.

    Nikt się nie zakopie. Powoła się specjalny departament do
    spraw segregacji, przechowywania itp
    Będą nowe miejsca pracy dla ...

  • 5. Data: 2012-08-10 13:39:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-10, alamakota <s...@a...pl> wrote:
> [...]
    > "..by na wystawcy faktury ciążył obowiązek przesłania kopii.."
    > Taa, robotę trzeba szanować. Żyć nie dadzą i zdechnąć też.

    AFAIK był już komunikat M.F., że jest przeciw metodzie kasowej (bo
    w sumie do tego się ten projekt sprowadza), bo budżetu na to nie stać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2012-08-10 14:54:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 11:04:57 +0200, alamakota napisał(a):

> [...]
    >
    > "..by na wystawcy faktury ciążył obowiązek przesłania kopii.."
    >
    > Taa, robotę trzeba szanować. Żyć nie dadzą i zdechnąć też.

    No, tak. poczta od 01.01.2013 traci (częściowo) monopol na przesyłki
    listowe i trzeba im to jakoś zrekompensować żeby nie upadli.

  • 7. Data: 2012-08-10 23:46:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Aug 2012, Wojciech Bancer wrote:

    momentu-powstania-
    rytorium-kraju-8590/

    > AFAIK był już komunikat M.F., że jest przeciw metodzie kasowej (bo
    > w sumie do tego się ten projekt sprowadza), bo budżetu na to nie stać.

    Bać się trzeba czego innego.
    Aż boję się pisać, bo jeszcze któryś przeczyta ;)
    Otóż można taką regulację wprowadzić połowicznie...
    :P

    pzdr, Gotfryd