  • 1. Data: 2004-07-05 11:29:37
    Temat: [OT] Jak wysłać pieniądze do Niemiec?
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

    Witam!
    Może ktoś wie w jaki sposób to wykonać?
    Ucieszyłem się, jak zobaczyłem "Przekazy zagraniczne" na stronie poczty,
    ale okazało się, że do Niemiec to nie, nie...
    Nie chciałbym wysyłać w kopercie...

    Piotrek.

  • 2. Data: 2004-07-05 11:34:06
    Temat: Re: [OT] Jak wysłać pieniądze do Niemiec?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Piotrek pisze:

> [...]
    > Ucieszyłem się, jak zobaczyłem "Przekazy zagraniczne" na stronie poczty,
    > ale okazało się, że do Niemiec to nie, nie...

    no a zwykly przelew nie wystarczy ?

    Boguslaw..

  • 3. Data: 2004-07-05 12:22:38
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Może ktoś wie w jaki sposób to wykonać?
    > Ucieszyłem się, jak zobaczyłem "Przekazy zagraniczne" na stronie poczty,
    > ale okazało się, że do Niemiec to nie, nie...
    > Nie chciałbym wysyłać w kopercie...

    Jak to do Niemiec nie - są przecież wyraźnie na liście:
    http://www.poczta-polska.pl/dtf_finansowe_wplaty_zag
    ran.htm
    Czyżby ta usługa działała tylko w jedną stronę?
    A może zwyczajnie trafiłeś na niekompetentną osobę?

    Pix

  • 4. Data: 2004-07-05 12:52:48
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

> [...]
    ran.htm
    > Czyżby ta usługa działała tylko w jedną stronę?
    > A może zwyczajnie trafiłeś na niekompetentną osobę?

    No tak, ale ja nie jestem firmą...
    A dla ludu nie oferują takich usług widocznie albo strona nieaktualna.
    http://www.poczta-polska.pl/dtc_finansowe_przekazy.h
    tm

    Piotrek.

  • 5. Data: 2004-07-05 12:53:36
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Piotrek pisze:

    ran.htm

    > No tak, ale ja nie jestem firmą...
    > A dla ludu nie oferują takich usług widocznie albo strona nieaktualna.
> [...]

    Odpowiedzice mi tak, po ludzku...
    dlazcegoniemozna przelac na konto w niemzcech ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-07-05 13:02:02
    Od: /sl <w...@W...pl>

    Dnia 7/5/2004 1:29 PM, Użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > Ucieszyłem się, jak zobaczyłem "Przekazy zagraniczne" na stronie poczty,
    > ale okazało się, że do Niemiec to nie, nie...

    Może czekiem bankierskim, np. takim jak tu:
    http://www.ing.pl/u235/navi/55669 ?

  • 7. Data: 2004-07-05 13:35:21
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

    > Odpowiedzice mi tak, po ludzku...
    > dlazcegoniemozna przelac na konto w niemzcech ?

    Trzeba mieć konto walutowe coby zrobić przelew (tak mi się wydaje).
    Dlatego chciałem zrobić wpłatę...
    Ale już prawie wszystko wiem.
    Prowizje są złodziejskie (przynajmniej w BPHPBK):
    - prowizja BPHPBK 70,00
    + prowizja banku docelowego 10,00 EUR

    Piotrek.

  • 8. Data: 2004-07-05 13:49:23
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Trzeba mieć konto walutowe coby zrobić przelew (tak mi się wydaje).

    Nie trzeba - bank przewalutuje.

    > Dlatego chciałem zrobić wpłatę...
    > Ale już prawie wszystko wiem.
    > Prowizje są złodziejskie (przynajmniej w BPHPBK):
    > - prowizja BPHPBK 70,00
    > + prowizja banku docelowego 10,00 EUR

    i to jesli po drodze nie ma zadnego posrednika, który
    również swoje zainkasuje.

    Pix

  • 9. Data: 2004-07-05 14:21:43
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <ccblhm$nbd$1@nemesis.news.tpi.pl>, Piotrek wrote:

    > Trzeba mieć konto walutowe coby zrobić przelew (tak mi się wydaje).

    Przelalem do Anglii z Pekao SA z Eurokonta

    > Prowizje są złodziejskie (przynajmniej w BPHPBK):

    Okolo 50 PLN zaplaci sie wszedzie. Zalezy rowniez od wysylanej kwoty.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 10. Data: 2004-07-05 19:31:42
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Piotrek wrote:

> [...]
    > Ucieszyłem się, jak zobaczyłem "Przekazy zagraniczne" na stronie
    > poczty, ale okazało się, że do Niemiec to nie, nie...

    WesternUnion poszukaj - pieniadze przechodza natychmiast.
    --
    A.
    Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special