1. Data: 2004-07-05 11:29:37
Temat:[OT] Jak wysłać pieniądze do Niemiec?
Od:"Piotrek" <p...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Może ktoś wie w jaki sposób to wykonać?
Ucieszyłem się, jak zobaczyłem "Przekazy zagraniczne" na stronie poczty,
ale okazało się, że do Niemiec to nie, nie...
Nie chciałbym wysyłać w kopercie...

Piotrek.

2. Data: 2004-07-05 11:34:06
Temat:Re: [OT] Jak wysłać pieniądze do Niemiec?
Od:Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> [...]
> Ucieszyłem się, jak zobaczyłem "Przekazy zagraniczne" na stronie poczty,
> ale okazało się, że do Niemiec to nie, nie...

no a zwykly przelew nie wystarczy ?

Boguslaw..

3. Data: 2004-07-05 12:22:38
Od:"pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś wie w jaki sposób to wykonać?
> Ucieszyłem się, jak zobaczyłem "Przekazy zagraniczne" na stronie poczty,
> ale okazało się, że do Niemiec to nie, nie...
> Nie chciałbym wysyłać w kopercie...

Jak to do Niemiec nie - są przecież wyraźnie na liście:
http://www.poczta-polska.pl/dtf_finansowe_wplaty_zag
ran.htm
Czyżby ta usługa działała tylko w jedną stronę?
A może zwyczajnie trafiłeś na niekompetentną osobę?

Pix

4. Data: 2004-07-05 12:52:48
Od:"Piotrek" <p...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ran.htm
> Czyżby ta usługa działała tylko w jedną stronę?
> A może zwyczajnie trafiłeś na niekompetentną osobę?

No tak, ale ja nie jestem firmą...
A dla ludu nie oferują takich usług widocznie albo strona nieaktualna.
http://www.poczta-polska.pl/dtc_finansowe_przekazy.h
tm

Piotrek.

5. Data: 2004-07-05 12:53:36
Od:Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

ran.htm

> No tak, ale ja nie jestem firmą...
> A dla ludu nie oferują takich usług widocznie albo strona nieaktualna.
> [...]

Odpowiedzice mi tak, po ludzku...
dlazcegoniemozna przelac na konto w niemzcech ?

Boguslaw

6. Data: 2004-07-05 13:02:02
Od:/sl <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/5/2004 1:29 PM, Użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
> Ucieszyłem się, jak zobaczyłem "Przekazy zagraniczne" na stronie poczty,
> ale okazało się, że do Niemiec to nie, nie...

Może czekiem bankierskim, np. takim jak tu:
http://www.ing.pl/u235/navi/55669 ?

7. Data: 2004-07-05 13:35:21
Od:"Piotrek" <p...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

ran.htm

tm

> Odpowiedzice mi tak, po ludzku...
> dlazcegoniemozna przelac na konto w niemzcech ?

Trzeba mieć konto walutowe coby zrobić przelew (tak mi się wydaje).
Dlatego chciałem zrobić wpłatę...
Ale już prawie wszystko wiem.
Prowizje są złodziejskie (przynajmniej w BPHPBK):
- prowizja BPHPBK 70,00
+ prowizja banku docelowego 10,00 EUR

Piotrek.

8. Data: 2004-07-05 13:49:23
Od:"pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba mieć konto walutowe coby zrobić przelew (tak mi się wydaje).

Nie trzeba - bank przewalutuje.

> Dlatego chciałem zrobić wpłatę...
> Ale już prawie wszystko wiem.
> Prowizje są złodziejskie (przynajmniej w BPHPBK):
> - prowizja BPHPBK 70,00
> + prowizja banku docelowego 10,00 EUR

i to jesli po drodze nie ma zadnego posrednika, który
również swoje zainkasuje.

Pix

9. Data: 2004-07-05 14:21:43
Od:"CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

In article <ccblhm$nbd$1@nemesis.news.tpi.pl>, Piotrek wrote:

> Trzeba mieć konto walutowe coby zrobić przelew (tak mi się wydaje).

Przelalem do Anglii z Pekao SA z Eurokonta

> Prowizje są złodziejskie (przynajmniej w BPHPBK):

Okolo 50 PLN zaplaci sie wszedzie. Zalezy rowniez od wysylanej kwoty.
--

czeslawATdemonDOTslpDOTpl

10. Data: 2004-07-05 19:31:42
Od:"A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:

> [...]
> Ucieszyłem się, jak zobaczyłem "Przekazy zagraniczne" na stronie
> poczty, ale okazało się, że do Niemiec to nie, nie...

WesternUnion poszukaj - pieniadze przechodza natychmiast.
--
A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special