  • 1. Data: 2015-11-27 10:48:16
    Temat: OT epuap2 uzywa ktoś?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Właśnie założyłem sobie konto i profil.
    Teraz mam 14 dni żeby to potwierdzić.
    Ale zacząłem czytać opinie i wychodzi że szkoda czasu.
    Używa ktoś ?
    Warto ?

  • 2. Data: 2015-11-27 12:02:45
    Temat: Re: OT epuap2 uzywa ktoś?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-27 o 10:48, Bolko pisze:
    > Właśnie założyłem sobie konto i profil.
    > Teraz mam 14 dni żeby to potwierdzić.
    > Ale zacząłem czytać opinie i wychodzi że szkoda czasu.
    > Używa ktoś ?
    > Warto ?

    Kiedyś założyłem.
    Ale nie było okazji użyć.
    Jak nie masz przy okazji do załatwienia jakiejś sprawy w urzędzie (przy
    okazji czego możesz sobie też potwierdzić profil), to szkoda zelówek.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-11-27 12:16:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.11.2015 o 12:02, Liwiusz pisze:

    > Kiedyś założyłem.
    > Ale nie było okazji użyć.
    > Jak nie masz przy okazji do załatwienia jakiejś sprawy w urzędzie (przy
    > okazji czego możesz sobie też potwierdzić profil), to szkoda zelówek.

    Ja mam i przydał mi się kilka razy, do zmian w CEDIG i do tych durnot z
    deklaracjami dot. wywozu śmieci. Raz wysłałem pismo ogólne do urzędu
    miasta.

    IMHO całkiem niezły pomysł, ciutkę gorzej z wykonaniem (np. konia z
    rzędem temu kto szybko odnajdzie sposób żeby wysłac pismo na skrzynkę
    podawczą takiego czy innego urzędu).

    p. m.

  • 4. Data: 2015-11-27 14:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > IMHO całkiem niezły pomysł, ciutkę gorzej z wykonaniem (np. konia z
    > rzędem temu kto szybko odnajdzie sposób żeby wysłac pismo na skrzynkę
    > podawczą takiego czy innego urzędu).

    I tu jest pies pogrzebany.
    Co chwyce jakies rozwiazanie egovernment - same wpadki.

    epuap - co chwile nie działał
    eplatnik - teagedia - mnóstwo komunikatów ktore oznaczaja zupełnie cos
    innego, brak mozliwosci potwierdzania deklaracji epuapem w tradycyjnym
    pąłtniku etc.

    Własciwie dobrze działa przede wszystkim wysyłanie deklaracji przez e-
    deklaracje choc i tu zdarzaja sie błędy (np, zmiana formularza ktora
    zamiast dac komunikat "nieaktualny formularz" daje jakies głupkowane
    komunikaty z ktorych nic nie mozna wywnioskowac.

    Natomiast fajnei działa wysyłanie pit, poniewaz na szczescie mozna to
    zrobic równiez z innych programów jak te dostarczone przez gov.

  • 5. Data: 2015-11-27 17:00:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.11.2015 o 10:48, Bolko pisze:
    > Właśnie założyłem sobie konto i profil.
    > Teraz mam 14 dni żeby to potwierdzić.
    > Ale zacząłem czytać opinie i wychodzi że szkoda czasu.
    > Używa ktoś ?
    > Warto ?

    Jedno co warto, upić się warto.

    Ja mam i używam co miesiąc. Bardzo przydatne narzędzie.

  • 6. Data: 2015-11-27 19:48:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > Właśnie założyłem sobie konto i profil.
    > Teraz mam 14 dni żeby to potwierdzić.
    > Ale zacząłem czytać opinie i wychodzi że szkoda czasu.
    Przede wszystkim profilem można się posługiwać nie tylko na tym portalu,
    ale choćby do logowania w ZUS, CEiDG itp. Wygodne, bo masz jeden login i
    hasło do zapamiętania, a nie fefnaście.
    Druga sprawa to ułatwienie (i obniżenie ceny) korespondencji z urzędami
    - masz do wysłania pismo, to zamiast lecieć na pocztę ślesz przez portal
    i masz równoważne potwierdzenie odbioru.

    Maciek

  • 7. Data: 2015-11-27 20:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

> [...]
    > - masz do wysłania pismo, to zamiast lecieć na pocztę ślesz przez portal
    > i masz równoważne potwierdzenie odbioru.

    Ale już np. w NFZ konta nie potwierdzisz.
    Dlaczego?

  • 8. Data: 2015-11-27 20:15:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-27 o 20:00, Budzik pisze:
    > Ale już np. w NFZ konta nie potwierdzisz.
    > Dlaczego?
    Bo to jest państwo w państwie :->

    Maciek

  • 9. Data: 2015-11-27 20:25:04
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > Właśnie założyłem sobie konto i profil.
    > Teraz mam 14 dni żeby to potwierdzić.
    > Ale zacząłem czytać opinie i wychodzi że szkoda czasu.

    W sumie pytanie do czego to używać?
    Ja mam tam jakiś profil, ale uruchamiałem go
    bez chodzenia gdziekolwiek, bo mam podpis.
    Ale w ostatnich kliku latach logowałem się tylko do ZUS, żeby
    powyjaśniać niezgodności w ubezpieczeniach.
    A tak poza tym do niczego mi to nie było potrzebne.

  • 10. Data: 2015-11-27 21:38:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.11.2015 o 20:25, cef pisze:

    > W sumie pytanie do czego to używać?

    Ja używam do ZUS (często, przynajmniej co miesiąc) i CEIDG (rzadko).