  • 1. Data: 2015-03-23 13:47:23
    Temat: [OT] kogoś do pitów...
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu mógłby za studencką gażę wypełnić mi pit? 3 różne źródła (ostro
    wiadomo)...

  • 2. Data: 2015-03-23 13:47:56
    Temat: Re: [OT] kogoś do pitów...
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    N...@g...pl

  • 3. Data: 2015-03-23 15:46:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.03.2015 o 13:47, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > czy Ktoś tu mógłby za studencką gażę wypełnić mi pit? 3 różne źródła
    > (ostro wiadomo)...

    A coś poza źródłami? Bo przecie dochód umiesz chyba przepisać?

  • 4. Data: 2015-03-23 16:45:35
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    jak niby mam umieć,

    całe życie wpajano mi wiarę w tuska i gronkiewicz waltz...

    mam im w pełni zaufać i nie wnikać...

    potrzebuję pomocy w wypełnieniu...

  • 5. Data: 2015-03-23 16:50:29
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ogólnie mam dwa PIT11
    i jeszcze jeden PIT, ale wolałbym nie mówić jaki...

    rozumiem, że dwa PIT11 się sumuje i wpisuje sumę w programie,

    gorzej z tym trzecim,
    wpisuje się w inne pola PIT37?

    czy mam po prostu przepisać odpowiednie pola tego innego pitu do pitu 37?

  • 6. Data: 2015-03-23 17:28:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Mar 2015, Ministerstwo Propagandy wrote:

    > całe życie wpajano mi wiarę w tuska i gronkiewicz waltz...

    Krótko żyjesz. To przez to.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2015-03-23 19:48:37
    Od: JSz <i...@o...pl>

    W dniu 23.03.2015 o 16:45, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > jak niby mam umieć,
    >
    > całe życie wpajano mi wiarę w tuska i gronkiewicz waltz...

    To ty nawet pełnoletni nie jesteś. Może rodzice cię rozliczą?

    JS

  • 8. Data: 2015-03-23 20:41:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ministerstwo Propagandy wrote:
    > czy Ktoś tu mógłby za studencką gażę wypełnić mi pit? 3 różne źródła
    > (ostro wiadomo)...

    nie :)

  • 9. Data: 2015-03-23 20:42:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ministerstwo Propagandy wrote:
    > jak niby mam umieć,
    >
    > całe życie wpajano mi wiarę w tuska i gronkiewicz waltz...
    >
    > mam im w pełni zaufać i nie wnikać...
    >
    > potrzebuję pomocy w wypełnieniu...

    całe życie mówisz.

    to nie musisz wypełniać pit, bo przedszkolaki dopisują swoje dochody do
    dochodów opiekunów i nie muszą rozliczać się samodzielnie.

  • 10. Data: 2015-03-23 22:57:10
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    widzisz nie rozumiesz...

    tuskowi i gronkiewicz był pisany sukces zanim jeszcze bolek przeskoczył ten
    płot...

    rozumiejący poagę sytacji wykładowcy, zaczeli kstałtować moją osobowość
    zanim jeszcze partia oddała władzę peowskim elitom...

    no ale widać też, że jednych (Was?) nauczyli inaczej niż innych (Mnie?)...
    chyba tu uwidacznia się 1 dyrektywa wspólnoty europejskiej - "Między nami
    kolesiami!" [R]