  • 1. Data: 2004-05-20 08:08:34
    Temat: Obywatelski Projekt ORDYNACJI PODATKOWEJ
    Od: "Rafał" <r...@h...pl>

    Ustawę opracował niezależny polski instytut "Centrum im. Adama Smitha"
    gwarantuje jej jakość.

    http://www.ustawa.info

    Podpisy zbierane są do 28 maja 2004 (jeszcze 8 dni).
    Wystarczy wydrukować, wypełnić i wysłać poniższy formularz:
    http://www.ustawa.info/dokumenty/formularz.pdf

    Za projektem nie stoi żadna partia polityczna.

    /Rafał

  • 2. Data: 2004-05-20 10:41:10
    Temat: Re: Obywatelski Projekt ORDYNACJI PODATKOWEJ
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 May 2004, Rafał wrote:

    >+ Ustawę opracował niezależny polski instytut "Centrum im. Adama Smitha"
    >+ gwarantuje jej jakość.

    Było na grupie od czasu do czasu :)
    Standardowo (i dla równowagi) stwierdzę że nie jestem przekonany,
    a wręcz przeciwnie...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-05-21 05:52:17
    Od: "MK" <i...@o...pl>

> [...]
    > http://www.ustawa.info/dokumenty/formularz.pdf
    >
    > Za projektem nie stoi żadna partia polityczna.

    Jeśli rolnicy dalej mają nie płacić podatków, to ja tego nie poprę
    napewno! Co z ZUS'em? Będzie bezpośrednio finansowany przez budżet?

    MK.