  • 11. Data: 2007-12-15 19:46:22
    Temat: Re: Od jakiej kwoty kasa fiskalna??
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2007 19:43:07 +0100, Artur napisał(a):

    > Nie pękaj Gotfryd - i tak byłeś szybszy od Jagny o 7h 24min.
    > To ona powieliła jedynie Twoje wyjaśnienie.

    I tu się mylisz :)
    Nie, żebym się dopominała o jakieś tam uznanie, ale nie zasłużyłam na Twoją
    opinię.
    JAK to się stało, że Gotfryda wiadomość pokazała się tu z innym czasem -
    nie wiem, natomiast pewnym jest, że nie było jej wtedy, gdy ja napisałam
    swojego posta.
    Zerknęłam na wątek w googlach - godzina i data ta sama, ale kolejność
    postów już prawidłowa - pod moją :)

    > Ot tak - zabłysnęła :)

    Ja z przyjemnością wolę nawet głupstwo palnąć, byle się dowiedzieć czegoś,
    czego nie wiem, więc Twoja opinia bynajmniej mnie nie dotyka :)
    A powielanie Gotfryda polecam nawet Tobie :))

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Jagna

  • 12. Data: 2007-12-15 21:05:42
    Temat: Re: [OT] Od jakiej kwoty kasa fiskalna??
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jagna w <news:1nxnqhnmbgdlz.1oup4g7ojyga9.dlg@40tude.net>:

    > I tu się mylisz :)

    Nie pękaj Jagna -- Gotfryd napisał, ze chomikował w Hamsterze... ;-)

    > Nie, żebym się dopominała o jakieś tam uznanie, ale nie zasłużyłam na Twoją
    > opinię.

    Czyżby Artur sugerował, że zaglądasz Gotfrydowi do Hamstera? ;->

    > JAK to się stało, że Gotfryda wiadomość pokazała się tu z innym czasem -
    > nie wiem, natomiast pewnym jest, że nie było jej wtedy, gdy ja napisałam
    > swojego posta.

    O tak:
    Gotfryd:
    07:40:38 GMT)

    Jagna:
    06:28:42 GMT)

    > A powielanie Gotfryda polecam nawet Tobie :))

    Przyłączam się, a Gotfrydowi podpowiadam, żeby zostawił wstawianie daty
    serwerowi, a skoro korzysta z Hamstera, to w nim może skryptem nagłówek
    Date: wyciąć, jeżeli czytnika nie można ustawić.
    <http://hamster.thebat.pl/kill_set_xheader.zip>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2007-12-15 21:40:50
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Dec 2007 21:05:42 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > Nie pękaj Jagna -- Gotfryd napisał, ze chomikował w Hamsterze... ;-)

    Ja już Ci kilka razy chyba dziękowałam, prawda? Nie na tej grupie, ale
    zawsze... ;)
    Wybasz więc tę czkawakę? - Dzięki Tom, jesteś wielki! ;)

    > Czyżby Artur sugerował, że zaglądasz Gotfrydowi do Hamstera? ;->

    aż mnie kusi, by napisać: chciałabym, chciała... Ale nie napiszę! ;p

    no popatrz, jakie to proste! <olaboga>

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna :)

  • 14. Data: 2007-12-15 22:06:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Dec 2007, Jagna wrote:

    > JAK to się stało, że Gotfryda wiadomość pokazała się tu z innym czasem -
    > nie wiem, natomiast pewnym jest, że nie było jej wtedy, gdy ja napisałam
    > swojego posta.

    Już wyjaśniam: napisałem posta, "nadałem" i zapomniałem wysłać z Chomika.
    Nie jarzącym o co chodzi - Hamster, przetłumaczony również na j.polski,
    to de facto czytnik news, ale działający jako pseudoserwer - *z niego*
    czyta się innym czytnikiem, dla serwerów on sam jest jednak czytnikiem
    (a nie serwerem), wiec można go używać bez łaski ze strony adminów.
    Powoduje to czasem efekty uboczne za które czytaczy przepraszam, ale
    *szybkość* działania takiej konfiguracji (przypomnę: czytam w trybie
    tektowym za pomocą pine!) jest nieporównalna do "zwykłego" korzystania
    z czytnika.

    Z powodu jak wyżej - nie widziałem Twojego posta kiedy sam pisałem,
    a mojego nie było widać jeszcze przez długi czas, kiedy komp był
    wyłączony!
    Apeluję o pokojowe załatwienie sprawy :)

    pzdr, Gotfryd.

  • 15. Data: 2007-12-15 22:09:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Dec 2007, 'Tom N' wrote:

    > Przyłączam się, a Gotfrydowi podpowiadam, żeby zostawił wstawianie daty
    > serwerowi, a skoro korzysta z Hamstera, to w nim może skryptem nagłówek

    Oj, znowu mnie ktoś chce zagonić do czytania HELPów ;)
    Thx, ale nie obiecuję ekspresu - wstawiam do kolejki "zrobić" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2007-12-15 22:26:53
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2007 23:06:30 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Z powodu jak wyżej - nie widziałem Twojego posta kiedy sam pisałem,
    > a mojego nie było widać jeszcze przez długi czas, kiedy komp był
    > wyłączony!

    Wiedziałam o czym piszesz już za pierwszym razem. Jak pokazać Arturowi, że
    nie miał racji - pokazał mi Tom :)

    > Apeluję o pokojowe załatwienie sprawy :)

    I bez Twojego apelu - ocean spokoju... :)
    Byłabym nawet nie zareagowała, bo też drażliwa mocno nie jestem.
    Jeśli mi się obrywa za moje błędy, to ja nie mam nic przeciwko temu, sama
    nawet się pokajam.
    Przed powielaniem Twoich opinii - również się nie wzdragam, jeśli uważam je
    za zgodne ze swoim przekonaniem (produkcji części samochodowych z używanych
    pojazdów mówię stanowcze NIE! ;)) przy czym nie omieszkam dodać "cytuję" ;)

    Ale tu po prostu MUSIAŁAM, bo bym... pękła? :))

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna