  • 11. Data: 2004-08-17 07:19:45
    Temat: Re: Od jakiej kwoty nie placi się ZUS ?
    Od: Tomek Niedbała <t...@g...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Niniejsza grupa nie jest ograniczona do podatków (i parapodatków :>)
    > płaconych "od działalności", choć miejscami to tak wygląda ;)

    Faktycznie moja odpowiedź dotyczyła tylko osób prowadzących działalność.

    Jak zwykle Gotfryd masz rację !

  • 12. Data: 2004-08-17 08:01:22
    Od: "-Alamo-" <grzegorz2000@nospam_wp.pl>

    Użytkownik "Tomek Niedbała" <t...@g...pl> napisał ...

    > Faktycznie moja odpowiedź dotyczyła tylko osób prowadzących działalność.
    >
    > Jak zwykle Gotfryd masz rację !

    Cieszę się że w końcu to zauważyłeś!! Bo już zaczynałem tracić nadzieję, że
    porady z tej grupy mają sens.
    To było Twoje założenie że chodzi o DG - jak widzisz, błędne....
    No i na tym błędnym założeniu oparłeś swoje wnioski a co gorsze zarzuciłeś
    mi że to ja mieszam pojęcia!!
    No, to tyle...
    :-)

    --
    _______________
    -Alamo-

  • 13. Data: 2004-08-17 08:03:41
    Od: "-Alamo-" <grzegorz2000@nospam_wp.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał....

    > Widać że dalej nie rozumiesz.

    Daj już spokój bo wystawiasz sobie nie najlepsze świadectwo.
    I Ty i SP9LWH przyjmujecie założenie że chodzi o DG - jak widzisz,
    błędne.... Chodzi o wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę, więc żadna
    "deklarowana" podstawa nie wchodzi w grę!!!

  • 14. Data: 2004-08-17 11:52:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Aug 2004, Tomek Niedbała wrote:
    [...]
    >+ Jak zwykle

    Nie przychwalaj, bo zaraz mi ktoś za jakiś gruby błąd przyłoży :)
    Grupa jest od tego co by się wzajemnie pilnowała ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 15. Data: 2004-08-17 11:54:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Aug 2004, -Alamo- wrote:

    >+ Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał....
    [...]
    >+ I Ty i SP9LWH przyjmujecie założenie że chodzi o DG - jak widzisz,
    >+ błędne....

    Tak wKF: od czasu do czasu można sobie na grupie poczytać o haśle
    "wróżka wróżki"... polecam googlem sprawdzić !
    Pytający mógłby się pofatygować i podać *wszystkie* istotne informacje ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 16. Data: 2004-08-17 14:26:09
    Od: "-Alamo-" <grzegorz2000@nospam_wp.pl>

> [...]
    > "wróżka wróżki"... polecam googlem sprawdzić !
    > Pytający mógłby się pofatygować i podać *wszystkie* istotne informacje ;)

    Wiem, wiem...
    ale ostatecznie Tomek skoczył na mnie nie wtedy gdy zadałem pytanie,
    tylko wręcz przeciwnie.... jak sam sobie odpowiedziałem ;-)
    Człowiek sie uczy całe życie ... i głupi umiera.
    Pozdrawiam
    -Alamo-