  • 1. Data: 2005-07-31 22:46:32
    Temat: Od kiedy moge wystawic fakture za usluge
    Od: "MatB" <m...@W...gazeta.pl>

    Czy moge wystawic fakture za usluge o charakterze ciaglym za sierpien 2005
    juz 1 sierpnia 2005? Czy moge dopiero po wykonaniu tejze uslugi, tj. 1
    wrzesnia ?
    Wszedzie czytam o ograniczeniu do kiedy mam wystawic fakture (nie pozniej
    niz...), ale czy z tego wynika, ze moge wystawic jeszcze przed wykonaniem
    uslugi ?
    Prosze o wskazanie przepisu ktory to precyzuje.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-08-01 08:40:47
    Temat: Re: Od kiedy moge wystawic fakture za usluge
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    MatB napisał(a):
> [...]
    > uslugi ?
    > Prosze o wskazanie przepisu ktory to precyzuje.

    hmm
    IMHO mozesz wczesniej, pod warunkiem ze taka jest umowa pomiedzy dwoma
    stronami
    poszukaj w KC, na przykład jesli chodzi o czynsz to jest podanie
    domyslnego terminu płatnosci, z zastrzezeniem "o ile strony nie ustalą
    inaczej"

    --
    pozdros
    icek