  • 1. Data: 2003-12-29 10:09:48
    Temat: Odliczanie składki zdrowotnej od KP.
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    Jak wiadomo, składkę z tytułu KP za mc grudzień należy opłacić wcześniej,
    tj. bodajże do 29 grudnia, natomiast składkę zdrowotną za mc grudzień w
    terminie normalnym, czyli do 10 stycznia 2004 (nie można w grudniu!!!).

    Jak w związku z tym odliczyć składkę zdrowotną od podatku KP ?
    Wydaje mi sie, że nie można, czy mam rację?

    Ryszard

  • 2. Data: 2003-12-29 10:33:32
    Temat: Re: Odliczanie składki zdrowotnej od KP.
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Ryszard wrote:

> [...]
    > wcześniej, tj. bodajże do 29 grudnia, natomiast składkę zdrowotną za
    > mc grudzień w terminie normalnym, czyli do 10 stycznia 2004 (nie można

    Co to jest "składka z tytułu KP", bo po świętach nie kojarzę?
    I dlaczego niby zdrowotnej nie można opłacić w grudniu? Bo właśnie mam
    zamiar to dziś zrobić.

    > Jak w związku z tym odliczyć składkę zdrowotną od podatku KP ?

    Co to jest podatek KP?

  • 3. Data: 2003-12-29 12:07:29
    Temat: Odp: Odliczanie składki zdrowotnej od KP.
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    > Co to jest "składka z tytułu KP", bo po świętach nie kojarzę?

    Sorry, nie składka tylko podatek, z tytułu karty podatkowej.

    > I dlaczego niby zdrowotnej nie można opłacić w grudniu? Bo właśnie mam
    > zamiar to dziś zrobić.

    Bo tak życzy sobie szanowny ZUS.

    Ryszard

  • 4. Data: 2003-12-29 12:08:45
    Temat: Re: Odp: Odliczanie składki zdrowotnej od KP.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Ryszard napisał:

    > Sorry, nie składka tylko podatek, z tytułu karty podatkowej.

    > Bo tak życzy sobie szanowny ZUS.

    A gdzie, przepraszam, on sobie tego życzy? Bo jakos nie zauwazyłam a
    prasę fachowa czytuje i serwisy przeglądam.

    I czym Ci groził jak zapłacisz w grudniu? Po łapach da? ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-12-29 18:17:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Dec 2003, Ryszard wrote:
    [...]
    >+ > I dlaczego niby zdrowotnej nie można opłacić w grudniu? Bo właśnie mam
    >+ > zamiar to dziś zrobić.

    ...ja też :)

    >+ Bo tak życzy sobie szanowny ZUS.

    - :O !
    A jak to wyraża ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (od którego ZUS na szczęscie ostatnio sobie niczego "nie życzył")

  • 6. Data: 2003-12-29 18:56:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > On Mon, 29 Dec 2003, Ryszard wrote:
    > [...]
    >

    > - :O !
    > A jak to wyraża ?

    Budzi cie w nocy, potrząsa i woła "Ani mi się waż płacic składkę
    grudniowa w grudniu, Gotfrydzie!!! Bo po łapach dam i nie dostaniesz
    kolacji!!!" :-)

    Maddy której sie sniło że nie złozyła na czas deklaracji Vatowski
    wszystkich klientów... brrrr

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl