  • 1. Data: 2003-01-31 21:49:27
    Temat: Odliczenia na remont sprzedanego mieszkania
    Od: k...@p...onet.pl

    15 sierpnia 2002 r. sprzedałem własnościowe mieszkanie w bloku. Przed tą datą
    wykonałem remont mieszkania ponosząc udokumentowane koszty (faktury VAT). Czy
    mogę odliczyć od podatku koszty związane z wykonanym remontem mieszkania, które
    zostało sprzedane w czasie trwania roku podatkowego ?

    Krzysztof J.

  • 2. Data: 2003-01-31 22:04:12
    Temat: Re: Odliczenia na remont sprzedanego mieszkania
    Od: "piget" <r...@o...pl>

    maturalnie, nie ma żadnych przeciwwskazań

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...