  • 1. Data: 2005-12-08 14:55:39
    Temat: Odliczenie VAT od paliwa!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Zalozylem dzialalnosc w zakresie uslug transportowych do 3,5 tony masy
    calkowitej i wlasnie sie dowiedzialem ze podobno od sierpnia weszlo jakies
    nowe prawo ze przy takiej masie nie mozna odliczyc VAT z paliwa no chyba ze
    smochod spelnia jakies tam wymagania

    A co jesli moje auto nie spelnia tych wymagan swiadcze uslugi transportowe
    autem ktore jest najbardziej odpowiednie wedlug mnie wystawiam fakture
    (jestem na ryczalcie 8,5 % +VAT) dokunuje zakupu paliwa i co???
    czemu nie moge go odliczyc

    ktos cos wie??
    jak sobie z tym poradzic??

    i jeszcze jedno
    czy moge swiadczyc usluge samochodem ktory nie jest na mnie zarejestrowany?
    co trzeba zrobic w takim przypaku (jakas umowa wypozyczenia albo cos innego?
    jak w takiej sytuacji wyglada mozliwosc odliczenia kosztow np zakup paliwa
    badz jakis czesci do samochodu

    jesli ktos nie chce na grup to prosze na priv
    k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-12-08 16:32:02
    Temat: Re: Odliczenie VAT od paliwa!!
    Od: "G.Romek" <w...@w...pl>

  • 3. Data: 2005-12-10 22:57:51
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Kris <k...@p...onet.pl> pisze:

    > A co jesli moje auto nie spelnia tych wymagan
    [...]
    > dokunuje zakupu paliwa i co??? czemu nie moge go odliczyc

    Bo tak mówi ustawa?
    Pytasz jak dziecko :)
    Możesz paliwo wrzucić w koszty.
    Nie możesz jedynie odliczyć VAT.

    BTW - co to za samochód i czy jesteś pewien, że nie łapie się na ciężarowy?

    --
    PozdrawiaM

  • 4. Data: 2005-12-10 23:28:11
    Od: AndrzejM<a...@p...pl>

    Nixe-czytaj dokładnie-Kris napisał że jest na ryczałcie,Jak zapewne wiesz w
    ryczałcie nie ma żadnych kosztów.......więc nie moze paliwa wrzucać w
    koszty...nieprawdaż?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-12-13 19:58:20
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dnfoab$6sl$1@opal.futuro.pl>
    AndrzejM <a...@p...pl> pisze:

    > Nixe-czytaj dokładnie-Kris napisał że jest na ryczałcie,Jak zapewne
    > wiesz w ryczałcie nie ma żadnych kosztów.......więc nie moze paliwa
    > wrzucać w koszty...nieprawdaż?

    Ale Kris pytał przecież o możliwość odliczania VAT.
    O kosztach napisałam dodatkowo, przy okazji (przeoczyłam info o ryczałcie).

    --
    PozdrawiaM