  • 1. Data: 2008-02-27 22:50:41
    Temat: Odliczenie darowizn
    Od: "Mr Moher" <g...@p...onet.pl>

    W 2007 roku dokonałem wpłat (darowizn) na Caritas (400zł) przy pomocy płatności
    on-line na stronie: http://www.caritas.pl/platnosci/

    oraz na Misje Kapucyńskie (1000zł) - wpłat dokonywałem na konto podane na tej
    stronie: http://www.misje.ofmcap.pl/php/readarticle.php?artic
    le_id=9

    Czy i w jakiej wysokości mogę odliczyć te darowizny od dochodu za 2007 rok (1400
    zł nie przekracza 6% mojego dochodu) ?
    Czy aby dokonać odliczenia wystarczą wydruki potwierdzeń przelewów ?

  • 2. Data: 2008-03-04 07:22:14
    Temat: Re: Odliczenie darowizn
    Od: "Nina Baran" <n...@g...pl>

    Przekazałam darowiznę na rzecz "Ośrodka dla Dzieci Niepełosprawnych" w
    Rusinowicach.
    Pieniążki przelałam na konto ośrodka. Czy potwierdzenie(wydruk) przelewu
    darowizny może być dowodem wpłaty, uprawniającym do odpisu darowizny?

  • 3. Data: 2008-03-04 16:57:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-04 08:22 Nina Baran pięknie wystukał/a:

    Tak

    --
    animka