  • 1. Data: 2008-03-15 18:52:38
    Temat: Odliczenie leków?
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    Witam.
    W programie pity2007 znalazlem PIT/0 gdzie widze ze mozna odliczyc leki.
    Mam ojca ktory od marca 2007 jest na rwncie inwalidzkiej , wcześniej był
    na świadczeniu rehabilitacyjnym a kilka dni temu skończył 65lat i
    przelew z rentą/emeryturą przyszedł na kwotę wyższą troche niż wcześniej.
    Właśnie rozliczam ojca pit i nie wiem jaki wybrać ( 37 ? )
    W pit/0 widze mozliwosc odliczenia leków, czy ojciec ktory na leki
    wydaje miesiecznie 450zł może je odliczać? Posiadam faktóry z aptek.
    Znalazlem tez mozliwość odliczenia "nowych technologii" i nie wiem jak
    to interpretować. Czy np zakup przez ojca komputera się kwalifikuje?

  • 2. Data: 2008-03-15 19:35:09
    Temat: Re: Odliczenie leków?
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Norbert" napisał:

    > Posiadam faktóry z aptek.

    A posiadasz słownik języka polskiego? Nie czytasz innych postów?

    Remek

  • 3. Data: 2008-03-15 20:53:42
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    Remek pisze:

    > A posiadasz słownik języka polskiego? Nie czytasz innych postów?
    >
    > Remek

    Nie posiadam, pożyczysz?