  • 1. Data: 2008-03-20 21:01:11
    Temat: Odliczenie składki zdrowotnej za 2007
    Od: "Tomasz Skurniak" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    W rozliczeniu rocznym odliczamy 7,75% podstawy składki. Płacimy 9%.
    Róznicę możemy zaliczyć jako koszty DG.
    Gdzie i w jaki sposób wpisać to do KPiR?
    Tj. w jakiej kolumnie i jak to opisać?

    Pozdrawiam
    TS

  • 2. Data: 2008-03-20 21:07:47
    Temat: Re: Odliczenie składki zdrowotnej za 2007
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 20.03.2008 Tomasz Skurniak <t...@p...onet.pl> napisał/a:

    > W rozliczeniu rocznym odliczamy 7,75% podstawy składki. Płacimy 9%.
    > Róznicę możemy zaliczyć jako koszty DG.

    Na podstawie jakiego przepisu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-03-20 21:30:45
    Od: "Tomasz Skurniak" <t...@p...onet.pl>

    Pisałem jednocześnie pytania na test... i wkleiło mi się w poście.
    Odpowiedź jest oczywiście: NIE można zaliczyć tej kwoty do kosztów DG.
    Przepraszam za zamieszanie.

    TS

  • 4. Data: 2008-03-21 15:49:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Pisałem jednocześnie pytania na test... i wkleiło mi się w poście.
    > Odpowiedź jest oczywiście: NIE można zaliczyć tej kwoty do kosztów DG.
    > Przepraszam za zamieszanie.

    To po co to pytanie?
    Tej roznicy NIGDZIE sie nie ksieguje. To dokladnie tak, jak z kosztami
    wodki, na ktora idziesz z kimplami.

    Pozdrawiam
    SDD