  • 1. Data: 2002-01-02 12:16:14
    Temat: Odp: Olej napedowy (ropniak) czy benzyna?
    Od: "mwi" <m...@e...pl>

    > Raty leasingowe - nie odliczasz VAT

    O, to mnie niemiło zaskoczyło - czy można prosić o wyjąsnienie dlaczego nie
    moge odliczyć sonie VAT'u.

    > PS. Powyzsze jest aktualne do czasu nowelizacji ustawy o VAT.

    A kiedy szykuje się jakaś nowelizacja i co może zmianić w moim przypadku

    pzdr

    mwi

    os. dzięki za odp

  • 2. Data: 2002-01-02 13:09:22
    Temat: Re: Olej napedowy (ropniak) czy benzyna?
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik mwi <m...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a0utlp$5k8$...@n...onet.pl...

    > O, to mnie niemiło zaskoczyło - czy można prosić o wyjąsnienie dlaczego
    nie
    > moge odliczyć sonie VAT'u.

    Par. 12 rozp. MF z 22.12.1999 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów
    ustawy o VAT...

    > A kiedy szykuje się jakaś nowelizacja i co może zmianić w moim przypadku

    Od 1.02.2002 - ma zostać wprowadzony zakaz odliczania VAT od zakupu ON do
    samochodów osobowych

    Orka