  • 1. Data: 2004-07-13 16:49:07
    Temat: Odwieszenie DG
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie czy coś się zmieniło w przepisach jeśli chodzi o odwieszenie DG -
    po 1,5 roku postanowiłam odwiesić jednoosobową DG jaką prowadzę - czy w
    związku z tym tak jak dawniej wystarczy że złożę tylko formularz NIP 1 ?
    Ponieważ jestem na Vat czy muszę to jakoś aktualizować, czy po prostu w
    odpowiednim czasie - a więc po wystąpieniu odpowiednich czynności podatkowych
    wystawczy złożyć VAT 7 ?
    Będe wdzięczna za każdą odpowiedź
    Pozdrawiam
    Aga

  • 2. Data: 2004-07-14 21:23:32
    Temat: Re: Odwieszenie DG
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ponieważ jestem na Vat czy muszę to jakoś aktualizować, czy po prostu w
    > odpowiednim czasie - a więc po wystąpieniu odpowiednich czynności

    Powinnas zlozyc formularz NIP1 + VAT R (aktualizacja - wznownienie
    dzialalnosci)