  • 1. Data: 2002-04-21 13:10:03
    Temat: Ogrodzenie
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Panowie na ogrodzenie, jak sobie wymieniam, to trrzeba jakies specjalnme
    pozwolenie z gminy?

    Chce sobie zrobić bramę, której nie mam dotychczas...
    To co muszę robic specjalny projekt i prosic sąsiadów o zgode?

    Tym bardziej że zaden z sąsiadów nie graniczy ze mną z tej strony z której
    chćę zrobić sobie brame....

    Dzięki

  • 2. Data: 2002-04-23 13:38:17
    Temat: Re: Ogrodzenie
    Od: "radar" <1...@w...pl>

    > Panowie na ogrodzenie, jak sobie wymieniam, to trrzeba jakies specjalnme
    > pozwolenie z gminy?

    TAK i z ZUS'u

    > Chce sobie zrobić bramę, której nie mam dotychczas...
    > To co muszę robic specjalny projekt i prosic sąsiadów o zgode?

    oczywiście i jeszcze na tą zgode bedziesz musial wystawić fv wew. no bo
    napewno nie obedzie bez wodeczki a to reprezentacja

    > Tym bardziej że zaden z sąsiadów nie graniczy ze mną z tej strony z której
    > chćę zrobić sobie brame....

    US pewnie graniczy

    > Dzięki

    psze bardzo