  • 1. Data: 2002-12-30 07:31:47
    Temat: Opłata sądowa
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam!
    Mam taką wątpliwość związaną z przyszłym rozliczeniem PIT-u od osób fizycznych:
    W roku 2001 kupiłem od Developera mieszkanie , w roku bieżącym nastąpiło
    przeniesienie prawa własności a więc podpisanie aktu notarialnego i związane z
    tym wydatki: opłata notarialna na którą notariusz wystawił fakturę ale pobrał
    również tzw. opłatę sądową na założenie księgi wieczystej. Moje pytanie jest
    takie : czy kwotę za opłatę sądową mogę odliczyć mimo tego , że nie posiadam
    faktury a jedynie poświadczenie na akcie notarialnym , że taką kwotę notariusz
    pobrał?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam !
    Eliot