  • 1. Data: 2007-09-03 06:31:59
    Temat: Opłaty za wydanie RP7?
    Od: Jacek <n...@n...net>

    Witam.

    Czy pracodawca ma prawo pobierać opłaty od byłego pracownika
    za wydanie zaświadczenia RP7?
    Z tego co wiem jest to jego obowiązek.
    Wprawdzie tak dokładnie, nie jest to już pracodawca, tylko firma pochodna,
    która przejęła jego lokalizację i archiwum, ale skoro tak, powinna przejąć
    także i obowiązki.

    Pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2007-09-03 12:06:43
    Temat: Re: Opłaty za wydanie RP7?

    Jacek pisze:
> [...]
    > która przejęła jego lokalizację i archiwum, ale skoro tak, powinna przejąć

    Coś mi się zdaje, że za okres po 1999 nie ma obowiązku...

  • 3. Data: 2007-09-03 12:27:39
    Od: Jacek <n...@n...net>

    Użytkownik \n napisał:

    > Coś mi się zdaje, że za okres po 1999 nie ma obowiązku...

    Chodzi mi właśnie o lata 1987-1995.

    Pozdrawiam Jacek