  • 1. Data: 2002-03-14 00:02:17
    Temat: Oprogramowanie dla sklepu spożywczego?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    jaki soft byłby najlepsiejszy do obsługi sklepu spożywczego? Faktury,
    magazyny itepe...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-03-14 10:01:36
    Temat: Re: Oprogramowanie dla sklepu spożywczego?
    Od: "Maciej" <m...@w...pl>

    > Witajcie,
    >
    > jaki soft byłby najlepsiejszy do obsługi sklepu spożywczego? Faktury,
> [...]

    Proponuje ci ObSp firmy VARICO. Odwiedz ich strone - www.varico.com. Rozdaja
    tam po za mowieniu darmowe plytki testowe programow. U mnie ten program
    zachowuje sie rewelacyjnie i nie jest drogi.

  • 3. Data: 2002-03-14 10:23:26
    Od: "Maciej" <m...@w...pl>

    Możesz też odwiedzić stronke www.eprogramy.pl tam również dużo dowiesz się o
    tych programach.

  • 4. Data: 2002-03-14 10:41:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 14 Mar 2002 11:01:36 +0100, "Maciej"
    <m...@w...pl> napisałbył:

    >Proponuje ci ObSp firmy VARICO. Odwiedz ich strone - www.varico.com.

    Błe, dosowe... Po walkach z Gratyfikantem paściatego Insertu mam dość
    dosowych programów... No nic, przyglądnę się dokładniej.