  • 1. Data: 2008-02-08 02:17:28
    Temat: Oprogramowanie wspomagajace prowadzenie jednoosobowej DG
    Od: "YOGI" <d...@o...pl>

    Witam Panstwa.

    Na dniach rozpoczynam DG, jednak w kwestiach formalnych jestem na razie
    kompletnym laikiem. O ile przyswojenie nieco zagmatwanej wiedzy teoretycznej
    czy przeczytanie paru ustaw to nie problem - z praktyka faktycznie nie
    mailem doczynienia.

    W sieci znalazlem sporo programow wspomagajacych prowadzenie jednoosobowej
    DG
    (http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=43&Pakiety
    +do+prowadzenia+firmy),
    jednak na prawde nie mam pojecia co wybrac. Prosze o opinie badz propozycje
    osob korzystajacych z programow na codzien przy JDG. :)

    W skrocie bede potrzebowal:
    - KPiR,
    - ewidencji sprzedazy (paragony dla osob zwyklych i faktury z uslugami dla
    firm),
    - pewnie programu co obsluzy mi drukarke tych paragonow,
    - drukowania deklaracji do urzedow,
    - uwzglednienia importu (SAD) w rozliczeniach i deklaracjach,
    - w przyszlosci ewidencje srodkow trwalych i ich amortyzacje,

    Z gory dziekuje za pomoc i wszelkie sugestie. :)

    --
    Pozdrawiam, Slawek

  • 2. Data: 2008-02-10 18:07:53
    Od: "scobowski" <scobiki_anty@spam_icpnet.pl>

    weź se za 400 netto kup pakiecik symfonii start - handel i mala ksiegowość.
    W pierwszych dniach lekko upierdliwe, ale mozna si eprzyzwyczaic, a do pelni
    szczescia brakuje w nich tylko obslugi kalendarzy ical.
    instalowalem w iluś firmach kiedyś, teraz sam uzywam i polecam.

  • 3. Data: 2008-02-11 08:19:54
    Od: Ania <a...@g...pl>

    YOGI pisze:
> [...]
    > - w przyszlosci ewidencje srodkow trwalych i ich amortyzacje,
    >

    > Z gory dziekuje za pomoc i wszelkie sugestie. :)

    moze cdn optima - start firma czy jakos tak pakiet za ok 200 zl calkiem
    przyjzny po dwoch tygodniach ;) i do tego masz asyste telefoniczna :)