  • 1. Data: 2015-08-07 08:56:19
    Temat: Oszczędności na rachunku firmowym
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    Jakie są ewentualne "haczyki", zwłaszcza podatkowe, trzymania większych
    oszczędności na rachunku firmowym (jednoosobowa DG)?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-08-07 08:58:48
    Temat: Re: Oszczędności na rachunku firmowym
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-07 o 08:56, J.D. pisze:
    > Jakie są ewentualne "haczyki", zwłaszcza podatkowe, trzymania większych
    > oszczędności na rachunku firmowym (jednoosobowa DG)?

    Konieczność rozliczania zysków z procentów w swojej KPiR.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-08-07 14:20:57
    Od: " 666" <...@...6>

    Czyli może być korzystniej, niż belka?

    -----

  • 4. Data: 2015-08-07 18:44:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-07 o 14:20, 666 pisze:
    > Czyli może być korzystniej, niż belka?

    Może być. Po pierwsze 18%, po drugie 0% przy stracie ogólnej z działalności.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-08-07 19:53:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Aug 2015 18:44:35 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Może być. Po pierwsze 18%, po drugie 0% przy stracie ogólnej z
    działalności.

    Hehe, ale chyba straty inicjator pytania nie bierze pod uwagę, skoro
    chciałby lokować środki omijając belkę :-)

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-08-07 19:57:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-07 o 19:53, Marek pisze:
    > działalności.
    >
    > Hehe, ale chyba straty inicjator pytania nie bierze pod uwagę, skoro
    > chciałby lokować środki omijając belkę :-)

    Nie widzę związku.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-08-07 23:40:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 18:44, Liwiusz pisze:

    > Może być. Po pierwsze 18%, po drugie 0% przy stracie ogólnej z działalności.

    Po trzecie ryczałty albo może nawet karta (nie sprawdzałem czy nie ma
    antyhaczyka).

  • 8. Data: 2015-08-08 09:55:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Aug 2015 19:57:11 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Nie widzę związku.

    Jakiego związku?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-08-08 10:18:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-08 o 09:55, Marek pisze:

    > Jakiego związku?

    Takiego, że strata na działalności oznacza, że nie (można/warto?)
    oszczędzać na Belce.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-08-08 13:51:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 8 Aug 2015 10:18:26 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Takiego, że strata na działalności oznacza, że nie (można/warto?)
    > oszczędzać na Belce.

    No bo albo jest strata albo oszczędność. Oczywiście podchodząc
    uczciwie, nie mam na myśli starty na "papierze".

    --
    Marek