  • 1. Data: 2015-07-28 22:57:14
    Temat: PCC od nieauta
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Cześć,

    czy przy zakupie nie-auta też stawka PCC może być kwestionowana przez
    US, czy przyjmą tyle, ile zapłacono realnie?

    Jaka jest podstawa kwestionowania stawek PCC w przypadku auta?

  • 2. Data: 2015-07-28 23:01:05
    Temat: Re: PCC od nieauta
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-28 o 22:57, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Cześć,
    >
    > czy przy zakupie nie-auta też stawka PCC może być kwestionowana przez
    > US, czy przyjmą tyle, ile zapłacono realnie?
    >
    > Jaka jest podstawa kwestionowania stawek PCC w przypadku auta?

    PCC należy się od wartości sprzedawanej rzeczy, a nie od ceny na umowie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-07-28 23:05:23
    Od: <5...@6...230523.invalid> (Tom N)

    Przemysław Adam Śmiejek w

    > Cześć,

    Hehehe,

    > czy przy zakupie nie-auta też stawka PCC może być kwestionowana przez
    > US, czy przyjmą tyle, ile zapłacono realnie?

    Też

    > Jaka jest podstawa kwestionowania stawek PCC w przypadku auta?

    Taka sama jak dla nie-auta

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2015-07-28 23:19:14
    Od: <7...@...231914.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > PCC należy się od wartości sprzedawanej rzeczy, a nie od ceny na umowie.

    Widzisz gdzieś dzieciaku w pytaniu Śmiejka "cenę na umowie"?
    Wyraźnie napisał "zapłacono realnie"...

    I pytał czy US może kwestionować stawkę, a nie od czego się PCC należy.
    Znowu chciałeś zabłysnąć...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2015-07-28 23:27:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-28 o 23:19, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Widzisz gdzieś dzieciaku w pytaniu Śmiejka "cenę na umowie"?
    > Wyraźnie napisał "zapłacono realnie"...

    Dzieciuchu, skoro tyle zapłacono, to znaczy że tyle było w umowie
    (choćby ustnej).

    > I pytał czy US może kwestionować stawkę, a nie od czego się PCC należy.
    > Znowu chciałeś zabłysnąć...

    Po prostu nie rozumiesz. Ale jak już wcześniej pisałem - dla debili i
    dzieci nie będę się rozdrabniał na elementy pierwsze.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-07-29 00:06:28
    Od: <6...@2...000628.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > skoro tyle zapłacono, to znaczy że tyle było w umowie
    > (choćby ustnej).

    I wierzysz, że ile było na umowie to tyle zapłacono (a może dwie umowy
    były.. jedna ustna, druga a piśmie...)? Zmień nick na troll, naiwny troll

    > nie będę się rozdrabniał na elementy pierwsze.

    Nie masz z czego, to nie będziesz. Logiczne.

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2015-07-29 00:08:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-29 o 00:06, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > I wierzysz, że ile było na umowie to tyle zapłacono

    A co tu do wiary? Skoro tyle zapłacono, to znaczy że na tyle się umówiono.

    (a może dwie umowy
    > były.. jedna ustna, druga a piśmie...)?

    Może. Ale Przemek o taki przypadek nie pyta i zresztą nie ma on
    znaczenia w przypadku PCC.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-07-29 00:20:58
    Od: <2...@5...002058.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > A co tu do wiary?

    No patrz, jak z tonu spuszczasz

    > Skoro tyle zapłacono,

    "zapłacono realnie"

    > Ale Przemek o taki przypadek nie pyta

    Więc w jakim celu puste wywody Liwiusza były? Zapłacono realnie, więc taka
    jest wartość rzeczy.

    Tak, chciałes napisac coś innego, ale wyszło ci jak zwykle o wielkogłowy

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2015-07-29 07:07:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.07.2015 o 23:01, Liwiusz pisze:

    > PCC należy się od wartości sprzedawanej rzeczy, a nie od ceny na umowie.

    no ale jak US określa ,,wartość''? Chcę kupić rzecz za 2 tysiące. Tyle
    wynegocjowaliśmy. Czy mogą mi kazać zapłacić np. od 20 tysięcy?

  • 10. Data: 2015-07-29 08:41:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-29 o 00:20, (Tom N) pisze:

    > "zapłacono realnie"

    Po co powtarzasz moje cytaty? To jakaś forma treningu umysłu?

    > Więc w jakim celu puste wywody Liwiusza były? Zapłacono realnie, więc taka
    > jest wartość rzeczy.

    Właśnie chciałem wykazać myślącym, że nie jest prawą, jakoby "zapłacone
    realnie" = "wartość rzeczy". Podobnie jak nieprawdą jest, że "rzecz
    darowana" = "rzecz nic niewarta".

    > Tak, chciałes napisac coś innego, ale wyszło ci jak zwykle o wielkogłowy

    Po prostu jeszcze nie zdążyłeś zauważyć, że czasem cena transakcji =/=
    wartość przedmiotu. Dorośniesz, nauczysz się ;)

    --
    Liwiusz