  • 1. Data: 2007-12-03 12:15:57
    Temat: PCC od umowy-porozumienia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Jakiś czas temu byłem wątkotwórcą dyskusji o samochodzie co to go
    skasował niedobry mechanik ;-)

    Sprawa jest finalizowana - szczęśliwie nie przed sądem - i jeszcze się
    tylko zastanawiam, czy od umowy-porozumienia dotyczącej wypłaty
    zadośćuczynienia i zrzeczenia się roszczeń wobec sprawcy szkody należy
    się PCC.

    W umowie są konkretne kwoty zadośćuczynienia i kwota za która zostanie
    odkupiony wrak oraz deklaracje, ze sprawca zapłaci a ja się zrzeknę
    roszczeń z tytułu szkody w moim mieniu.

    Z góry dziękuję za sugestie i konstruktywną dyskusję.

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-12-03 14:14:15
    Temat: Re: PCC od umowy-porozumienia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > roszczeń z tytułu szkody w moim mieniu.
    >
    > Z góry dziękuję za sugestie i konstruktywną dyskusję.

    Może jeszcze dodam - ażeby nie było, że mi się ustawy nie chciało
    przeczytać - mam wątpliwości w zakresie artykułu 1 punkt 3 w związku z
    artykułem 1 punkt 1 ustęp a.

    Piotrek

  • 3. Data: 2007-12-03 14:17:54
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Piotrek wrote:
> [...]

    Może jeszcze dodam - ażeby nie było, że mi się ustawy nie chciało
    przeczytać - mam wątpliwości w zakresie artykułu 1 punkt 3 w związku z
    artykułem 1 punkt 1 litera a.

    Piotrek