  • 1. Data: 2013-01-07 18:37:40
    Temat: PIT
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktoś wie jak wypełnić pit gdy jegomość pracował w dwóch firmach i
    jeszcze był na zasiłku?
    czy wszystkie pola z PITów należy zsumowac i wpisać do zeznania?

  • 2. Data: 2013-01-07 19:06:30
    Temat: Re: PIT
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > może Ktoś wie

    ktoś pewnie wie.

    > jak wypełnić pit gdy jegomość pracował w dwóch firmach i
    > jeszcze był na zasiłku?

    tego to nawet wróżka nie bedzie wiedzieć jak nie zobaczy tych pitów.

    > czy wszystkie pola z PITów należy zsumowac i wpisać do zeznania?

    nie.

  • 3. Data: 2013-01-07 19:57:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > nie.

    a upraszczając do dwóch firm, to się sumuje czy nie?

  • 4. Data: 2013-01-07 19:58:49
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zna Ktoś może Kogoś kto przez internet wypełnił by mi PIT? odpłatnie
    oczywiście.

  • 5. Data: 2013-01-07 21:08:29
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > zna Ktoś może Kogoś kto przez internet wypełnił by mi PIT? odpłatnie
    > oczywiście.

    Ja znam. Ale to zwolennik UE i Tuska, więc nie jesteś zainteresowany.
    Najpierw śmiecisz politycznym gównem po grupach jak leci, a teraz znowu
    żebrzesz na tych grupach o pomoc. Kiedy w końcu zrozumiesz, że
    zaśmiecanie grup nie pomaga?

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 6. Data: 2013-01-08 02:01:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > zna Ktoś może Kogoś kto przez internet wypełnił by mi PIT? odpłatnie
    > oczywiście.

    google: dordaca podatkowy, wypełnianie rozliczen.
    Nie wiem jakies teraz są stawki, kiedys bylo 50 zl.

  • 7. Data: 2013-01-08 02:02:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    > a upraszczając do dwóch firm, to się sumuje czy nie?

    a ktore pole?

  • 8. Data: 2013-01-08 16:42:36
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Twoim zdaniem na lekcjach ekonomii powinni nauczyć mnie rozliczania
    PITów i ogólnie płacenia VAT?

  • 9. Data: 2013-01-08 16:52:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > a ktore pole?

    te cztery górne, i te dwa dolne...

  • 10. Data: 2013-01-08 16:54:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    żart, przepraszam.

    z tego co ja pamiętam z pitów to są cztery pola dotyczące dochodów i jakichś
    tam kosztów uzyskania dochodów, oraz dwa pola składki emerytalne i
    zdrowotne... które się sumuje?