  • 1. Data: 2008-01-25 22:23:47
    Temat: PIT 11
    Od: "Nacia" <o...@w...pl>

    Mam pytanie. US wzywa mnie jako podejrzanego. Zlozylem delracje PIT11 za
    pracownika po terminie. Dlaczego:
    Wg regulaminu wynagradzania pensje place do 10 nastepnego miesiaca
    Wg rego regulaminu place pensje podstawowa + premia. Premia jest wyplacana
    za miesiac zawsze z pensja za miesiac nastepny.
    Czyli premia za styczen razem z pensja za luty do 10 marca.

    Pracownik skonczyl pace w styczniu 2008
    Pensje mial wyplacona w styczniu 2008
    Nie wiedzialem czy bedzie mial jeszcze premie. w zwiazku z tym nie
    wysylalem PIT11. OKolo 25 lutego okazalo sie, ze premii nie bedzie.Nie
    moglem wyslac deklaracji tylko za styczen 2008 bo nie wiedzialem czy bedzie
    wyplacana premia. I teraz mam problem bo US mnie zwywa jako podejrzanego o
    nieterminowe wyslanie deklracji

    Mozecie mi jakos monoc co ja mam zrobic w tej sytuacji?

  • 2. Data: 2008-01-25 22:33:55
    Temat: Re: PIT 11
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > nieterminowe wyslanie deklracji
    >
    > Mozecie mi jakos monoc co ja mam zrobic w tej sytuacji?

    Możemy kolego ci pomoc . Instrukcja jest prosta ;
    1. Za pomocą tego samego urządzenia jakie zastosowałeś by przenieść się do
    przyszłości (jesteś w lutym 2008) - przenieś sie do przeszłości albo chociaż do
    terazniejszości i złóż deklarację w terminie - zapomnij o problemie.

    W przypadku braku mozliwosci powrotu - poddaj się kuracji - sam wiesz jakiej
    lub wezwij posiłki z marsa.

    Kriss

  • 3. Data: 2008-01-25 22:38:22
    Od: "Nacia" <o...@w...pl>

    Firma i konto mojej zony, stad rozbiezniosc plci przy poscie i loginie ;-)

  • 4. Data: 2008-01-26 01:08:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nacia wrote:

    > Pracownik skonczyl pace w styczniu 2008
    > Pensje mial wyplacona w styczniu 2008
    > Nie wiedzialem czy bedzie mial jeszcze premie. w zwiazku z tym nie
    > wysylalem PIT11. OKolo 25 lutego okazalo sie, ze premii nie bedzie.

    Cholera. Mógłbyś mi powiedzieć, czy 15 marca 2008 dostanę premię.

  • 5. Data: 2008-01-26 09:25:49
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > Cholera. Mógłbyś mi powiedzieć, czy 15 marca 2008 dostanę premię.

    Mógłbym.

    ;)

  • 6. Data: 2008-01-26 18:16:57
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Firma i konto mojej zony, stad rozbiezniosc plci przy poscie i loginie ;-)

    No tak ; to także wyjaśnia "podróże w czasie".
    Ja poproszę o numery totka na dziś i niedzielę - tylko na priv proszę.
    A w zamian wezmę te problemy z PIT-em na własną klatę.

    Stoi ? Pzdr-Kriss