  • 11. Data: 2008-02-29 15:36:51
    Temat: Odp: PIT-11
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie o to chodzi - pracowałem w tej firmie do marca, czyli 3 miesiące i
    > najpierw dali mi papier za te 3 miesiące, a później zrobili korektę i
    > wliczyli w rok 2007 wypłatę za grudzień 2006 dlatego bo dostałem ją 10
    > stycznia i powiedzieli (dla mnie to chore), że jak dostałem wypłatę za
    > grudzień w styczniu to się juz liczy na nowy rok - czy oni mają
    > rację, przecież te pieniądze de facto zarobiłem w 2006roku????????

    Mają rację - liczy się data planowanej wypłaty.

  • 12. Data: 2008-02-29 19:02:42
    Temat: Re: PIT-11
    Od: "Kurtz" <k...@o...pl>

    > Mają rację - liczy się data planowanej wypłaty.

    no ale jak teraz zmieniłem firmę i wypłatę dostajemy 28 każdego miesiąca,
    no to wyjdzie mi, że w 2007 roku miałem 13 wypłat - czy tak ma być??????

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 13. Data: 2008-02-29 19:05:07
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 29-02-2008 o 20:02:42 Kurtz <k...@o...pl> napisał(a):

    > no ale jak teraz zmieniłem firmę i wypłatę dostajemy 28 każdego
    > miesiąca, no to wyjdzie mi, że w 2007 roku miałem 13 wypłat - czy tak ma
    > być??????

    Możesz mieć i 28 wypłat, jeśli faktycznie tyle dostałeś to tylko to się
    liczy.

    pozdr,
    tommyz

  • 14. Data: 2008-02-29 19:15:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kurtz wrote:

    > no ale jak teraz zmieniłem firmę i wypłatę dostajemy 28 każdego
    > miesiąca, no to wyjdzie mi, że w 2007 roku miałem 13 wypłat - czy tak ma
    > być??????

    tak ma być.
    ja mam wypłaty nawet nie dwa razy w miesiącu tylko co dwa tygodnie.
    Czasami w miesiącu wychodzi 3.

  • 15. Data: 2008-02-29 19:30:27
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>

    witek pisze:
    > tak ma być.
    > ja mam wypłaty nawet nie dwa razy w miesiącu tylko co dwa tygodnie.
    > Czasami w miesiącu wychodzi 3.

    6 tygodni w miesiacu ?

  • 16. Data: 2008-02-29 19:53:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Feb 2008, Piotr Wojcicki wrote:

    > 6 tygodni w miesiacu ?

    A co, 4,02 tygodnia nie wystarczy? ;)
    Proszę sygnałów impulsowych, skwantowanych lub spróbkowanych,
    nie interpolować liniowo, bo zawsze cyrki wyjdą :)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2008-02-29 19:56:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Feb 2008, Tomek wrote:

> [...]
    > grudzień w styczniu to się juz liczy na nowy rok - czy oni mają
    > rację, przecież te pieniądze de facto zarobiłem w 2006roku????????

    Ale przy "zarabianiu pracą" dla podatku liczą się *otrzymane* pieniądze.
    Popatrz na to tak: jakbyś pracował cały rok, ale pracodawca Ci za drugie
    pół roku nie płacił "bo nie ma pieniędzy", to byłbyś szczęśliwy, jakbyś
    za należne (ale nie otrzymane) pieniądze miał zapłacić podatek?
    Tak to (niestety) działa tylko przy DG! :>

    A skoro opodatkowuje się OTRZYMANE pieniądze (a nie należne), no to co
    jest "chore" w rozumowaniu że wypłata otrzymana w styczniu liczy się
    do przychodow stycznia?

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2008-02-29 20:16:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Wojcicki wrote:

    > 6 tygodni w miesiacu ?

    pierwszego, nastepna wypłata, za dwa tygodnie czyli 15, nastepna wypłata
    za dwa tygodnie czyli 29.

  • 19. Data: 2008-02-29 21:23:11
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Kurtz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > no ale jak teraz zmieniłem firmę i wypłatę dostajemy 28 każdego miesiąca,
    > no to wyjdzie mi, że w 2007 roku miałem 13 wypłat - czy tak ma być??????

    Tak.

  • 20. Data: 2008-02-29 22:43:13
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    do ZUSu (pobierałem rentę rodzinną) już złożyłem pierwsze oświadczenie o
    mniejszych zarobkach, które jest dla mnie korzystniejsze - tego drugiego
    skłądać narazie nie zamierzam - duża jest szansa, że ZUS sam się tego dopatrzy
    i będzie problem????????

    Pozdrawiam
    Tomek