  • 11. Data: 2006-01-06 20:23:12
    Temat: Re: PIT-28 - pytanie i korekta pitu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    w wiadomości <news:slrndrsl90.e67.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn
    .waw.pl>
    wstukał:

    > I jeszcze ponowię pytanie, może ktoś będzie wiedział:
    > Do kiedy mogę złożyć korektę PITu28?

    Obstawiam, że do dnia wszczęcia kontroli, ale mogę sie mylić :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2006-01-06 23:18:43
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    > Hello Langi,
    >
    > Friday, January 6, 2006, 12:13:03 AM, you wrote:
    >
    > Zawsze zaczynasz listy od podpisu?
    >
    > Dobrze, że delimiter poprawny - przynajmniej od razu obcięło resztę...
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl

    nie wniosles nic nowego do watku, pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-01-06 23:25:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Langi,

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2006-01-07 09:18:28
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza
    >

    > --
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl

    jestes najlepszy, lepiej Ci ? pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-01-07 10:01:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Jan 2006, Langi wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał
    [..."podpis nad tekstem"...]

    > jestes najlepszy, lepiej Ci ? pozdrawiam

    ...niezależnie czy się pieklisz czy nie - twoje posty wyglądają
    znacznie lepiej, wiec skutek osiągnął :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 16. Data: 2006-01-07 11:25:49
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    > [..."podpis nad tekstem"...]

    > ...niezależnie czy się pieklisz czy nie - twoje posty wyglądają
    > znacznie lepiej, wiec skutek osiągnął :)

> [...]

    mam dodawany automatycznie podpis do kazdego maila przez outlook i porpostu
    zapomnialem usunac, w oczy go chyba drapalo :) pozdrawiam

  • 17. Data: 2006-01-07 11:27:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Langi,

    Saturday, January 7, 2006, 10:18:28 AM, you wrote:

    > jestes najlepszy,

    Tnij zbędne wrotki i sygnaturki.

    > lepiej Ci ?

    Nie. I nie dam Ci spokoju, dopóki się nie nauczysz podstaw.
    Kolejny punkt: netykieta. Poszukaj, przeczytaj i przestań śmiecić.

    > pozdrawiam

    Jesteś pewien?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2006-01-07 12:44:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Jan 2006, Langi wrote:

    > mam dodawany automatycznie podpis do kazdego maila przez outlook i porpostu
    > zapomnialem usunac, w oczy go chyba drapalo :)

    Ależ oczywiście - i nie tylko jego, ale on pierwszy zdążył ;)
    Rozważ czy by ooopslooka nie przekonfigurać jakoś tak żeby
    podpis dodawał *na końcu*... chyba się da ? (nie używam)
    No i mogłeś przy odpowiedzi mój podpis też wyciąć! (też przyjęta
    norma)

    > pozdrawiam

    ...wzajemnie, Gotfryd