  • 1. Data: 2006-04-24 20:58:48
    Temat: PIT 37 - Praca w komisji wyborczej + pomoc na wystawie psów :)
    Od: "SAINT" <s...@l...mm.pl>

    Witam,

    W piatek chcialem zlozyc pit 37 i pit 38 , ten drugi zlozylem bez problemow,
    pierwszy byl zle wypelniony wedlug pani z okienka. Oprocz dochodu z gieldy
    dostalem jeszcze dwa pity (PIT-R i PIT 11/8B) Pierwszy za prace, jako pomoc
    przy organizacji wystawy psow, w wysokosci 100 zl (taki jest przychod w
    picie, dochod 100 zl i zaliczka pobrana przez platnika 20) i ja dostalem 80
    po wykonanej pracy, drugi pit to komisja wyborcza - 135 +4,2 za bilety :)
    (wkota wyplacona 135+4,2 , Kwota wolna od podatku dochodowego art... -
    135+4,2 , w rubryce kwota podlegajaca opodatkowaniu = 0 zl i zaliczka = 0
    zl.) Pani w okienku powiedziala ze dostalem dwa pity i musze je wpisac. I tu
    pytanie czy w ogole musze wypelniac pit 37 bo nie przekroczylem ustawowej
    kwoty wolnej od podatku, a po drugie, blad ktory popelnilem to nie wpisanie
    do pit 37 komisji wyborczej, czy musze to zrobic skoro jest to wolne od
    podatku? W komisji bylem juz 3 razy i nigdy zadnego pita nie oddawalem. Bede
    niezmiernie wdzieczny za odpowiedz.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-24 21:37:28
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    Wynagrodzenia za prace w komisji nie wpisujesz.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2006-04-24 23:33:08
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Do kwoty 2.280 zł. MIESIĘCZNIE nic nie wpisujesz.
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl lub www.handbike.za.pl

  • 4. Data: 2006-04-24 23:45:10
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    PIT-R do kwoty 2.280 zł. MIESIĘCZNIE nic nie wpisujesz.

[...]

    Musisz złożyć PIT-37 i dostaniesz 20 zł. nadpłaty - minus ewentualne koszty przekazu,
    jeżeli zwrot będzie zrealizowany za pośrednictwem poczty.

    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl lub www.handbike.za.pl

    P.S. Do Kurdebalansów mogę się mylić - nie płacą mi za to!