  • 1. Data: 2008-04-29 19:13:53
    Temat: PIT-37 - doplata, ale dlaczego?
    Od: o...@g...pl

    Witam,
    Dla wielu jest to najbardziej blaha sprawa ns wiecie ale mnie to
    zaczelo
    irytowac - bo nie wiem skad sie to bierze. Mam doplate pare zl ;)
    Pracowalem
    w 2007 roku w dwoch firmach i oto dane jakie wklepywalem do programu
    Pity2007.

    Praca A:
    b = 8857,15
    c=406,89
    e=621,00

    Skladki ub. sp. = 1391,46
    Skl. ub. zdr. = 578,59

    Praca B:
    b=23901,84
    c=1220,67
    e=1564,00

    ub. sp. = 4118,56
    ub. zdr.=1533,21

    Wklepuje do programu i mam doplate 61zl - hmmm z czego ona wynika? :/

  • 2. Data: 2008-04-29 19:35:02
    Temat: Re: PIT-37 - doplata, ale dlaczego?
    Od: "Andrzej" <a...@p...pl>

    > Wklepuje do programu i mam doplate 61zl - hmmm z czego ona wynika? :/

    To wklep jeszcze raz. Mi wyszła nadpł. 1 zł. z zaokrągleń prawdopodobnie. W
    szczególności przyjrzyj się pozycji 36 pita bo chyba ci program kosztu
    uzuskania przychodów zmniejszył. Hint: zaznaczyc osiąganie przychodów z
    wielu stosunków pracy względnie z wielu stosunków pracy położonych poz
    mniejscem zamieszkania.

  • 3. Data: 2008-04-29 19:46:11
    Od: o...@g...pl

    On 29 Kwi, 21:35, "Andrzej" <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > uzuskania przychodów zmniejszył. Hint: zaznaczyc osiąganie przychodów z
    > wielu stosunków pracy względnie z wielu stosunków pracy położonych poz

    Oczywiscie masz racje. Dziekuje za pomoc, oby Bozinka wynagrodzila Ci
    to w dzieciach :)

    Jeszcze raz dziekuje.

    Pozdrawiam,
    OB