  • 1. Data: 2008-04-10 17:08:34
    Temat: PIT-37 jak "zapłacić" należną niedopłatę?
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>

    Witam

    Zawsze miałem pierwszy próg podatkowy. No i US mi zwracał nadpłacony
    podatek. Teraz grosza przybyło i mam im coś zapłacić.
    W pozycji 114 formularza mam kwotę DO ZAPŁATY. I zero komentarza.
    Może to śmieszne ;) ale kompletnie nie mam pojęcia, jak tę należność uiścić.
    W broszurce informacyjnej jest lakoniczne: "... podatnicy są obowiązani
    wpłacić...".
    Ale gdzie?
    Czy muszę wystać swoje w jakichś kolejkach w US, czy mogę przelać na
    stosowne konto kasę z domu, poprzez internet?
    Podpowiedzcie.

  • 2. Data: 2008-04-10 17:16:53
    Temat: Re: PIT-37 jak "zapłacić" należną niedopłatę?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Beer w <news:ftlhio$pv$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > Czy muszę wystać swoje w jakichś kolejkach w US, czy mogę przelać na
    > stosowne konto kasę z domu, poprzez internet?

    Podpowiadamy:

    było o tym nie dawniej niż... dzisiaj!

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-04-12 06:38:42
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>

    "'Tom N'" napisał:
    > Podpowiadamy:
    >
    > było o tym nie dawniej niż... dzisiaj!

    Hmmm...
    No to widocznie nie umiem czytać :(
    Bo nie znalazłem czegoś takiego.
    Ktoś pyta o to, z jakiego konta może coś wpłacać. Ale nie ma mowy o tym,
    GDZIE?

    Czy skoro moim urzędem jest ten:
    http://www.us-fabryczna.wroc.pl/
    to rozumiem, że powinienem przelać należność na jedno z tych kont:
    http://www.us-fabryczna.wroc.pl/index.php?id=7
    a konkretnie na ten dla osób fizycznych?

  • 4. Data: 2008-04-12 09:46:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Beer w <news:ftpldq$kg0$1@inews.gazeta.pl>:

    > Hmmm...
    > No to widocznie nie umiem czytać :(

    Widocznie tak.

    From: "PiotrB." <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kwota do zapłaty - z którego konta
    Date: Thu, 10 Apr 2008 16:02:53 +0200

    Czy to wszystko jedno z którego konta?

    i odpowiedź:

    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kwota do zapłaty - z którego konta
    Date: Thu, 10 Apr 2008 17:04:57 +0200

    Wszystko jedno. Możesz zapłacić też na poczcie gotówką.
    A jak masz szczęście i w Twoim US nie zlikwidowali kasy, to i w kasie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2008-04-12 12:51:55
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>

    "'Tom N'" napisał:

    > Widocznie tak.

    Chyba nie ja jeden.. ;)

    > Wszystko jedno. Możesz zapłacić też na poczcie gotówką.
    > A jak masz szczęście i w Twoim US nie zlikwidowali kasy, to i w kasie.

    Bo ciągle nie ma tu informacji GDZIE, tzn. NA JAKIE KONTO przelewać?
    Czy ono jest przydzielone do danego US? To będzie to, które podałem w linku?
    http://www.us-fabryczna.wroc.pl/index.php?id=7
    ?

    Sorry za upierdliwość - jak wspomniałem jest to dla mnie nowa sytuacja. I
    wiem, że Tobie wydaje się wszystko proste i oczywiste, jednak dla mnie nie.
    Stąd tez pytanie.

    Pzdr

  • 6. Data: 2008-04-12 13:35:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Beer wrote:

    > Bo ciągle nie ma tu informacji GDZIE, tzn. NA JAKIE KONTO przelewać?
    > Czy ono jest przydzielone do danego US? To będzie to, które podałem w
    > linku?

    Tak. To z linku, które podejrzewasz będzie dobre.

  • 7. Data: 2008-04-12 14:06:07
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>

    "cef" napisał:

    > Tak. To z linku, które podejrzewasz będzie dobre.

    Dzięki wielkie

    Pzdr

  • 8. Data: 2008-04-12 14:52:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Beer w <news:ftqb9d$c8r$1@inews.gazeta.pl>:

    > Chyba nie ja jeden.. ;)

    Mhm...

    > Bo ciągle nie ma tu informacji GDZIE, tzn. NA JAKIE KONTO przelewać?

    Tzn... Bo "gdzie" oznacza np. w banku, na poczcie, w kasie...

    > Czy ono jest przydzielone do danego US?

    Tak, obwieszczeniem MF to zrobił.

    > To będzie to, które podałem w linku?
    > http://www.us-fabryczna.wroc.pl/index.php?id=7
    > ?

    Pewnie w BIP podali odpowiednie -- masz czas do końca kwietnia, żeby sie
    przespacerować do swojego US i spytać

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2008-04-12 15:11:36
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>

    "'Tom N'" napisał:
    > Pewnie w BIP podali odpowiednie -- masz czas do końca kwietnia, żeby sie
    > przespacerować do swojego US i spytać

    Niestety po ostatnim ... "szaleństwie" na nartach jestem dość mało
    mobilny...
    I nie będę przez najbliższych 4-6 tygodni.
    Stąd też marudzę m.in. Tobie na grupie, żeby się czegoś dowiedzieć.

    Pzdr

  • 10. Data: 2008-04-12 15:24:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Beer w <news:ftqjf9$fpc$1@inews.gazeta.pl>:

    > Niestety po ostatnim ... "szaleństwie" na nartach jestem dość mało
    > mobilny...
    > I nie będę przez najbliższych 4-6 tygodni.

    Patrząc w kalendarz..., to zapewne nie zdążyłeś jeszcze załatwić wszystkich
    ewentualnych kwitów związanych z podpisem elektronicznym, więc jak chcesz
    złożyć zeznanie podatkowe?

    > Stąd też marudzę m.in. Tobie na grupie, żeby się czegoś dowiedzieć.

    A marudź :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]