1. Data: 2008-04-10 17:08:34
Temat:PIT-37 jak "zapłacić" należną niedopłatę?
Od:"Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zawsze miałem pierwszy próg podatkowy. No i US mi zwracał nadpłacony
podatek. Teraz grosza przybyło i mam im coś zapłacić.
W pozycji 114 formularza mam kwotę DO ZAPŁATY. I zero komentarza.
Może to śmieszne ;) ale kompletnie nie mam pojęcia, jak tę należność uiścić.
W broszurce informacyjnej jest lakoniczne: "... podatnicy są obowiązani
wpłacić...".
Ale gdzie?
Czy muszę wystać swoje w jakichś kolejkach w US, czy mogę przelać na
stosowne konto kasę z domu, poprzez internet?
Podpowiedzcie.

2. Data: 2008-04-10 17:16:53
Temat:Re: PIT-37 jak "zapłacić" należną niedopłatę?
Od:'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Beer w <news:ftlhio$pv$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
> Czy muszę wystać swoje w jakichś kolejkach w US, czy mogę przelać na
> stosowne konto kasę z domu, poprzez internet?

Podpowiadamy:

było o tym nie dawniej niż... dzisiaj!

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]

3. Data: 2008-04-12 06:38:42
Od:"Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

"'Tom N'" napisał:
> Podpowiadamy:
>
> było o tym nie dawniej niż... dzisiaj!

Hmmm...
No to widocznie nie umiem czytać :(
Bo nie znalazłem czegoś takiego.
Ktoś pyta o to, z jakiego konta może coś wpłacać. Ale nie ma mowy o tym,
GDZIE?

Czy skoro moim urzędem jest ten:
http://www.us-fabryczna.wroc.pl/
to rozumiem, że powinienem przelać należność na jedno z tych kont:
http://www.us-fabryczna.wroc.pl/index.php?id=7
a konkretnie na ten dla osób fizycznych?

4. Data: 2008-04-12 09:46:45
Od:'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Beer w <news:ftpldq$kg0$1@inews.gazeta.pl>:

> Hmmm...
> No to widocznie nie umiem czytać :(

Widocznie tak.

From: "PiotrB." <p...@n...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
Subject: Kwota do zapłaty - z którego konta
Date: Thu, 10 Apr 2008 16:02:53 +0200

Czy to wszystko jedno z którego konta?

i odpowiedź:

From: Maddy <m...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
Subject: Re: Kwota do zapłaty - z którego konta
Date: Thu, 10 Apr 2008 17:04:57 +0200

Wszystko jedno. Możesz zapłacić też na poczcie gotówką.
A jak masz szczęście i w Twoim US nie zlikwidowali kasy, to i w kasie.

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]

5. Data: 2008-04-12 12:51:55
Od:"Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

"'Tom N'" napisał:

> Widocznie tak.

Chyba nie ja jeden.. ;)

> Wszystko jedno. Możesz zapłacić też na poczcie gotówką.
> A jak masz szczęście i w Twoim US nie zlikwidowali kasy, to i w kasie.

Bo ciągle nie ma tu informacji GDZIE, tzn. NA JAKIE KONTO przelewać?
Czy ono jest przydzielone do danego US? To będzie to, które podałem w linku?
http://www.us-fabryczna.wroc.pl/index.php?id=7
?

Sorry za upierdliwość - jak wspomniałem jest to dla mnie nowa sytuacja. I
wiem, że Tobie wydaje się wszystko proste i oczywiste, jednak dla mnie nie.
Stąd tez pytanie.

Pzdr

6. Data: 2008-04-12 13:35:16
Od:"cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beer wrote:

> Bo ciągle nie ma tu informacji GDZIE, tzn. NA JAKIE KONTO przelewać?
> Czy ono jest przydzielone do danego US? To będzie to, które podałem w
> linku?

Tak. To z linku, które podejrzewasz będzie dobre.

7. Data: 2008-04-12 14:06:07
Od:"Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cef" napisał:

> Tak. To z linku, które podejrzewasz będzie dobre.

Dzięki wielkie

Pzdr

8. Data: 2008-04-12 14:52:15
Od:'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Beer w <news:ftqb9d$c8r$1@inews.gazeta.pl>:

> Chyba nie ja jeden.. ;)

Mhm...

> Bo ciągle nie ma tu informacji GDZIE, tzn. NA JAKIE KONTO przelewać?

Tzn... Bo "gdzie" oznacza np. w banku, na poczcie, w kasie...

> Czy ono jest przydzielone do danego US?

Tak, obwieszczeniem MF to zrobił.

> To będzie to, które podałem w linku?
> http://www.us-fabryczna.wroc.pl/index.php?id=7
> ?

Pewnie w BIP podali odpowiednie -- masz czas do końca kwietnia, żeby sie
przespacerować do swojego US i spytać

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]

9. Data: 2008-04-12 15:11:36
Od:"Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

"'Tom N'" napisał:
> Pewnie w BIP podali odpowiednie -- masz czas do końca kwietnia, żeby sie
> przespacerować do swojego US i spytać

Niestety po ostatnim ... "szaleństwie" na nartach jestem dość mało
mobilny...
I nie będę przez najbliższych 4-6 tygodni.
Stąd też marudzę m.in. Tobie na grupie, żeby się czegoś dowiedzieć.

Pzdr

10. Data: 2008-04-12 15:24:20
Od:'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Beer w <news:ftqjf9$fpc$1@inews.gazeta.pl>:

> Niestety po ostatnim ... "szaleństwie" na nartach jestem dość mało
> mobilny...
> I nie będę przez najbliższych 4-6 tygodni.

Patrząc w kalendarz..., to zapewne nie zdążyłeś jeszcze załatwić wszystkich
ewentualnych kwitów związanych z podpisem elektronicznym, więc jak chcesz
złożyć zeznanie podatkowe?

> Stąd też marudzę m.in. Tobie na grupie, żeby się czegoś dowiedzieć.

A marudź :D

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]