  • 1. Data: 2006-04-04 21:36:42
    Temat: PIT 37 - koszty uzyskania przychodu a kilka umów o prace
    Od: a...@w...pl

    Witam - w roku 2005 pracowalem w trzech miejscach (nie
    równoczesnie), w dwóch z nich mialem podwyzszone koszty uzyskania
    przychodu ze wzgledu na dojazdy do pracy z innej miejscowosci.
    Wlasnie rozliczam PITa i nie wiem jak traktowac wspomniane trzy umowy
    - jako wiele stosunków pracy ???? W ustawie jest tylko mowa o
    podwyzszonych kosztach uzyskiwaniu przychodu w zwiazku z wieloma
    stosunkami pracy równoczesnie. Jak traktowac moja sytuacje? Jaka
    stawka kosztów uzyskania przychodu dotyczy mnie? Dzieki za
    ewentualna pomoc

  • 2. Data: 2006-04-04 22:35:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    a...@w...pl wrote:
> [...]
    > stosunkami pracy równoczesnie. Jak traktowac moja sytuacje? Jaka
    > stawka kosztów uzyskania przychodu dotyczy mnie? Dzieki za

    Nie pracowałeś równocześnie, więc niestety ciebie ten przypadek nie dotyczy.

    za miesiące w których dojeżdzałeś liczysz koszty podwyższone, za
    miesiące w których nie, liczysz standardowe 102.25, czy ile to tam teraz
    wynosi.
    Zerknij do archiwum z tego tygodnia. Już było.