1. Data: 2006-04-04 21:36:42
Temat:PIT 37 - koszty uzyskania przychodu a kilka umów o prace
Od:a...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam - w roku 2005 pracowalem w trzech miejscach (nie
równoczesnie), w dwóch z nich mialem podwyzszone koszty uzyskania
przychodu ze wzgledu na dojazdy do pracy z innej miejscowosci.
Wlasnie rozliczam PITa i nie wiem jak traktowac wspomniane trzy umowy
- jako wiele stosunków pracy ???? W ustawie jest tylko mowa o
podwyzszonych kosztach uzyskiwaniu przychodu w zwiazku z wieloma
stosunkami pracy równoczesnie. Jak traktowac moja sytuacje? Jaka
stawka kosztów uzyskania przychodu dotyczy mnie? Dzieki za
ewentualna pomoc

2. Data: 2006-04-04 22:35:30
Od:witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

a...@w...pl wrote:
> [...]
> stosunkami pracy równoczesnie. Jak traktowac moja sytuacje? Jaka
> stawka kosztów uzyskania przychodu dotyczy mnie? Dzieki za

Nie pracowałeś równocześnie, więc niestety ciebie ten przypadek nie dotyczy.

za miesiące w których dojeżdzałeś liczysz koszty podwyższone, za
miesiące w których nie, liczysz standardowe 102.25, czy ile to tam teraz
wynosi.
Zerknij do archiwum z tego tygodnia. Już było.