  • 11. Data: 2010-03-15 17:02:56
    Temat: Re: PIT-37, koszty uzyskania przychodu z dwóch miejsc pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysiek wrote:

    > nie, drugi zakład nie wiedział - ale osoba ta była świadoma że trzeba
    > będzie dopłacić.

    to znaczy, ze swiadomie podpisales im PIT-2 ?
    czy nic nie podpisywales, albo nie miales pojecia co podpisywales?

  • 12. Data: 2010-03-15 17:57:39
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    witek pisze:
    > to znaczy, ze swiadomie podpisales im PIT-2 ?
    > czy nic nie podpisywales, albo nie miales pojecia co podpisywales?

    ja nic nie podpisywałem bo mam jedno miejsce pracy.
    Osoba o której piszę nic mi nie wspominała żeby coś podpisywała...

  • 13. Data: 2010-03-15 18:19:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > ja nic nie podpisywałem bo mam jedno miejsce pracy.
    > Osoba o której piszę nic mi nie wspominała żeby coś podpisywała...

    Umowy o prace tez nie podpisywala? - takie rzeczy czesto sa podpisywane
    wlasnie wraz z nia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-03-15 19:05:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysiek wrote:

    > ja nic nie podpisywałem bo mam jedno miejsce pracy.
    > Osoba o której piszę nic mi nie wspominała żeby coś podpisywała...

    jak nic zacznę co niektorym podrzucać papierki do podpisania.
    Można na tym nieźle wyjść, skoro nawet nie patrza co podpisują i nie
    biorą kopii tego, zeby jeszcze raz na spokojnie przeczytac.