  • 11. Data: 2008-02-29 20:18:47
    Temat: Re: PIT-37 wspolnie z malzonka - pytanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sissi27 wrote:

    > zamieszkania tak ale tylko tego udokumentowanego w urzędzie gminy.

    "zamieszkania". koniec kropka.

    > Kolega zameldowany gdzie indziej mieszkal w Warszawie i zgodnie z tym że
    > się składa w miejscu zamieszkania złożył PIT i sie przyczepili do niego.

    do US sie nie chodzi tylko wysyła pocztą.

    > Kazali pokazać adnotacje że zamieszkuje pod podanym adres z urzędu.

    teoretycznie ma się zameldować wiec co za problem.

  • 12. Data: 2008-03-01 09:26:36
    Od: Sissi27 <c...@g...pl>

    witek pisze:

    > "zamieszkania". koniec kropka.

    > do US sie nie chodzi tylko wysyła pocztą.

    tak wiem ostatnio wysyłałam aktualizację NIPu1 pocztą i teraz wzywają bo
    chcą zobaczyć orginaly dokumentow dołączonych do NIPu wrrrrr

    > teoretycznie ma się zameldować wiec co za problem.

    problem jeśli nie można się zameldować z datą wsteczną.

  • 13. Data: 2008-03-02 13:09:02
    Od: s...@i...pl

    Witam!Mam pytanie bo pierwszy raz będę rozliczała się na picie-37,i
    ogólnie wiem jak to zrobić ale problem w tym, że księgowa juz mnie
    rozliczyła za 2007r,a teraz dostałam rozliczenie za jeden dzień w
    grudniou 2007r,i nie mam zamiaru latać z tym znowu do ksiągowej i
    wydawać kasę, więc stąd pytanie do osób które się na tym znają i mogą
    mi pomóc ;] chodzi mi o to , że słyszałam że powinnam na tym picie-37
    zsumować coś z tamtego,ale czy ktoś mi może wytłumaczyć co i jak
    dokładnie należy zsumować???nie można zrobić nowego nie zsumując
    tamtego skoro już dostałam zwrot pieniędzy?z góry dziękuje za pomoc...