  • 1. Data: 2004-02-23 00:45:40
    Temat: PIT-40A z ZUS
    Od: "km" <r...@g...pl>

    dostalem pit-40A/11A z ZUS z ktorej wynika, iż zaliczka na podatek pobrana
    to1200 zl? jestem studentem i mam teraz pytanie czy nalezny jest mi zwrot
    tego podatku? i jezeli tak to jakie warunke mam spelnic. z gry dzieki i
    pytam bo nie mam pojecia ...

    dzieki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-02-23 13:41:28
    Temat: Re: PIT-40A z ZUS
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    Użytkownik "km" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to1200 zl? jestem studentem i mam teraz pytanie czy nalezny jest mi zwrot
    > tego podatku? i jezeli tak to jakie warunke mam spelnic. z gry dzieki i

    =================
    TAK. do zwrotu bedzie około 550 PLN

    Atomek

  • 3. Data: 2004-02-24 14:32:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Atomek l...@p...WYTNIJ.onet.pl ...

    > Użytkownik "km" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > TAK. do zwrotu bedzie około 550 PLN

    ???
    A skąd takie wyliczenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 4. Data: 2004-02-24 14:37:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > Użytkownik Atomek l...@p...WYTNIJ.onet.pl ...

    > ???
    > A skąd takie wyliczenie?

    Jak to skąd. Jasnowidz!
    Popatrzył w fusy i mu wyszło.

    Bo inaczej musimy przyjąć że ATomek zna wiele szczegółów o których my
    nie wiemy (np. dlaczego w ogóle ten stydent dostał PITa z ZUSu, jaka
    była kwota brutto, czy ma inne dochody, itp itd)

    No ale jak to tacy kumple to trzeba było sie na priva dogadac a nie
    spokój grupy mącić ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-02-24 18:35:36
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

> [...]
    > była kwota brutto, czy ma inne dochody, itp itd)
    >
    > No ale jak to tacy kumple to trzeba było sie na priva dogadac a nie

    jaki tam jasnowidz :)

    Atomek