  • 1. Data: 2004-02-20 08:06:09
    Temat: [PIT-5] skadki zus
    Od: "Gąska Balbinka" <p...@o...pl>

    Czy do PITU za styczeń wliczam skadki pacone w styczniu za grudzień czy
    pacone w lutym za styczeń, czy może sumę obydwu?
    Pozdrawiam i mam z tym niezą zagwozdkę
    Adam

  • 2. Data: 2004-02-20 08:17:26
    Temat: Re: [PIT-5] skadki zus
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Gąska Balbinka wrote:

    > Czy do PITU za styczeń wliczam skadki pacone w styczniu za grudzień
    > czy pacone w lutym za styczeń, czy może sumę obydwu?
    > Pozdrawiam i mam z tym niezą zagwozdkę

    Tylko płacone w styczniu za grudzień

  • 3. Data: 2004-02-20 08:22:26
    Od: grynio001<t...@o...pl>

    podobny problem byl niedawno omawiany... chyba wyszlo na to, ze
    mozna odliczyc te skladki, na ktore mamy dowod ich poniesienia czyli
    ktore zostaly zaplacone w danym miesiacu. Ale podkreslam
    slowo "chyba" gdyz sam nie jestem pewny ;)
    "Art. 30c.
    1. Podatek dochodowy od dochodów z pozarolniczej działalności
    gospodarczej uzyskanych przez podatników, o których mowa w art. 9a
    ust. 2, z zastrzeżeniem art. 29, 30, 30d i art. 44 ust. 4, wynosi 19%
    podstawy
    2. Podstawą obliczenia podatku, o której mowa w ust. 1, jest dochód
    ustalony zgodnie z art. 9 ust. 1, 2, 3, 3a i 5, art. 24 ust. 1 i 2 lub art.
    24b ust. 1 i 2, lub art. 25. Dochód ten podatnicy mogą pomniejszać o
    składki na ubezpieczenie społeczne określone w art. 26 ust. 1 pkt 2
    lit. a). Wysokość składek ustala się na podstawie dokumentów
    stwierdzających ich poniesienie."

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-02-20 08:43:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, Gąska Balbinka wrote:

    >+ Czy do PITU za styczeń wliczam skadki pacone w styczniu za grudzień czy
    >+ pacone w lutym za styczeń, czy może sumę obydwu?

    Naprawdę nie mógłbyś przejrzeć po tytułach listy ostatnich wątków ??
    Oczywiscie społeczne i zdrowotne ZAPŁACONE.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)