  • 1. Data: 2008-03-27 11:15:26
    Temat: PIT-8C czesc D pozycja 40 - co z tym?
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    chciałbym się rozliczyć za 2007:
    wypełniam PIT-37.

    z trzech miejsc pracy (stałe+zlecenie+zlecenie) dostałem formularze PIT-11.

    !ALE!
    z jednej organizacji do której należę dostałem PIT-8c, a w nim:
    część D pozycja 32 "refundacja kosztów kształcenia i doskonalenia zawodowego",
    kwota łączna w pozycji 40 - 460 złotych.

    czy muszę to gdzieś wykazać?
    doliczyć to do sumy wszystkich pozycji 36/38/54 albo 56 z PITów 11? do której?
    nie wiem zupełnie co z tym zrobić - informuję o tym US, czy jest to tylko (ów
    PIT-8C) informacja dla mnie?

    bardzo dziękuję za pomoc

    ps jeśli ogłaszam powyższe II raz - przepraszam, ale nie widzę pierwszego listu