  • 1. Data: 2008-03-22 18:27:20
    Temat: PIT 8C - dochody nie z giełdy
    Od: "Savage" <s...@o...NOSPAM.pl>

    Hej,

    moja żona otrzymała od jednej firmy PIT 8c i w pozycji D (informacja o
    wysokości przychodów, o których mowa w art. 20 ust 1 ustawy) ma przychód.

    Gdzie to należy rozliczyć?
    W PIT 38 są z giełdy. Czytałem gdzieś, że te przychody należy rozliczyć w
    PIT 36 i już nie zajmować się 37. No ale my się rozliczamy wspólnie i co
    wówczas? Ona 36 ja 37? Można tak?
    Może ktoś z Was może mi pomóc? :)

    pozdr
    Savage

  • 2. Data: 2008-03-22 19:25:47
    Temat: Re: PIT 8C - dochody nie z giełdy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Savage wrote:
    > Hej,
    >
    > moja żona otrzymała od jednej firmy PIT 8c i w pozycji D (informacja o
    > wysokości przychodów, o których mowa w art. 20 ust 1 ustawy) ma przychód.

    a za co ten pit
    jeśli ta firma pobrała zaliczki to możesz to wlepic w pozycji inne w pit-37.
    jeśli to jest jakaś kasa "brutto" np. zwrot za okna w spółdzielni to w
    pozycji inne ale w pit-36.

    2.
    No i co z tego, ze ona by miala pit-36 a ty pit-37? A gdzie jest
    zabronione rozliczać się na pit-36 nawet jak ktoś "miesci się" na pit-37.
    Wypełnicie po prostu jeden pit-36 i juz.

  • 3. Data: 2008-03-22 22:12:34
    Od: "Savage" <s...@o...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

> [...]
    > pit-37.
    > jeśli to jest jakaś kasa "brutto" np. zwrot za okna w spółdzielni to w

    za sponsorowaną konferencję

    > 2.
    > No i co z tego, ze ona by miala pit-36 a ty pit-37? A gdzie jest
    > zabronione rozliczać się na pit-36 nawet jak ktoś "miesci się" na pit-37.
    > Wypełnicie po prostu jeden pit-36 i juz.

    czyli można wszystko na 36 umieścić?

    Savage

  • 4. Data: 2008-03-23 01:12:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Savage wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > za sponsorowaną konferencję

    a skąd ja mam wiedzieć czy za sponosrowaną konferencję odprowadzili jej
    zaliczke czy nie.
    Ma coś więcej niż brutto? ma wpisane na pit-8c jakąś zaliczkę na podatek.
    Jak nie ma to pit-36

    > czyli można wszystko na 36 umieścić?

    no przecież napisalem ze można

  • 5. Data: 2008-03-27 09:25:41
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > a skąd ja mam wiedzieć czy za sponosrowaną konferencję odprowadzili jej
    > zaliczke czy nie.
    > Ma coś więcej niż brutto? ma wpisane na pit-8c jakąś zaliczkę na podatek.

    Jakby odprowadzili podatek, to byłaby 11, w 8c nie ma rubryczki dla podatku