  • 1. Data: 2008-03-11 21:23:12
    Temat: PIT-8C i podatek od bonu podarunkowego
    Od: "andie" <a...@p...pl>

    Witam,

    Czytałem kilka podobnych postów, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
    Złożyłem juz PIT-37, lecz po tym fakcie pracodawca (a konkretnie związki
    zawodowe) przypomniał sobie, że podarował mi w 2007r. 'bon podarunkowy', od
    którego nie uiściłem należnego podatku, w związku z czym, wręczył mi PIT-8C,
    z wyszczególnionym w rubryce D przychodzem, z tego właśnie tytułu.
    Pytanie moje, zatem brzmi - co powinienem zrobić?
    Złożyć korektę, ale w formie jakiego PIT-u?
    36,37, czy 38?

    pozdrawiam
    andie

  • 2. Data: 2008-03-11 21:26:03
    Temat: Re: PIT-8C i podatek od bonu podarunkowego
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "andie" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie moje, zatem brzmi - co powinienem zrobić?
    > Złożyć korektę, ale w formie jakiego PIT-u?
    > 36,37, czy 38?

    37.

    marekz

  • 3. Data: 2008-03-12 18:44:39
    Od: "andie" <a...@p...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał:

    > 37.

    A w której rubryce mam wyszczególnić ten przychód?

    andie

  • 4. Data: 2008-03-12 20:25:30
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > A w której rubryce mam wyszczególnić ten przychód?

    53.

    marekz

  • 5. Data: 2008-03-12 20:53:41
    Od: "andie" <a...@p...pl>