  • 1. Data: 2002-04-24 19:28:20
    Temat: PIT-8C i ulga remontowa - jak to ugryźć??????
    Od: Cessario <c...@g...pl>

    Witam swerdecznie,

    Po licznych konsultacjach wsród znajomych (laików) wciąż nie wiem jak
    rozliczyć się z ulgi remontowej. W zeszłym roku dokonałem remontu na
    kwote 8000PLN i czesc tej kwoty odliczylem w ramach ulgi. Teraz
    otrzymalem czesciowy zwrot poniesionych kosztow od spółdzielni na picie
    8C - jak pogodzic te dwie kwestie w jednym zeznaniu pit 37, jak je
    przyporządkować, czy nie dostałem za dużo?

    Pozdrawiam,

    Czaro