  • 1. Data: 2007-04-17 06:48:30
    Temat: PIT D-odliczenie na fundusz remontowy
    Od: "krzysiek" <y...@v...pl>

    Witam.
    Ja z takim brdziej szczegolowym pytaniem.Jestem z zona czlonkiem spoldzielni
    mieszkniowej,rozliczamy sie wspolnie (pit 37 ),mamy do odliczenia 804,72 zl
    za dwa lata (przy comiesiecznym placeniu czynszu placimy takze na fundusz
    remontowy).W ktorej rubryce pitu D mam wpisac ta sume,cy wpisac cala ta sume
    , czy 19% od 804,72 ?

  • 2. Data: 2007-04-17 07:10:49
    Temat: Re: PIT D-odliczenie na fundusz remontowy
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 17-04-2007 o 08:48:30 krzysiek <y...@v...pl> napisał:

    > za dwa lata (przy comiesiecznym placeniu czynszu placimy takze na fundusz
    > remontowy).W ktorej rubryce pitu D mam wpisac ta sume,cy wpisac cala ta
    > sume, czy 19% od 804,72 ?

    nie ma już takiej ulgi

    Piotr

  • 3. Data: 2007-04-17 07:16:21
    Od: "krzysiek" <y...@v...pl>

    > nie ma już takiej ulgi
    >
    > Piotr

    Na pewno ? To mnie zmartwilles :( w picie d jest taka rubryka odliczenia
    ktore nie znalazly pokrycia w podatku za lata ubiegle .Nasze odliczenia sa
    za lata 2005 i 2006 .Moze jednak mozna ?

  • 4. Data: 2007-04-17 07:26:55
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <y...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > remontowy).W ktorej rubryce pitu D mam wpisac ta sume,cy wpisac cala ta sume

    Nie ma już tej ulgi, ale pamiętaj, że możesz odebrać część VATu z urzędu skarbowego,
    ale wypełniasz inne kwity, dodatkowo (u mnie żona zajęła siętematem, więc nawet
    nie znam nazw dokumentów!).

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 5. Data: 2007-04-17 07:42:33
    Od: GoTo <T...@g...com>

    On 17 Kwi, 09:16, "krzysiek" <y...@v...pl> wrote:

    > Na pewno ? To mnie zmartwilles :( w picie d jest taka rubryka odliczenia
    > ktore nie znalazly pokrycia w podatku za lata ubiegle .Nasze odliczenia sa
    > za lata 2005 i 2006 .Moze jednak mozna ?

    Ta rubryka dot. odliczeń nabytych (i wykazanych) w rozliczeniu za 2005
    i poprzednie, na które zabrakło podatku.
    Skoro masz tez odliczenia za 2005 to może dałoby się wysłać korektę,
    ale to juz dla mnie za wysoka szkoła jazdy ;)

  • 6. Data: 2007-04-17 07:53:27
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 17-04-2007 o 09:16:21 krzysiek <y...@v...pl> napisał:

    > Na pewno ? To mnie zmartwilles :( w picie d jest taka rubryka
    > odliczenia
    > ktore nie znalazly pokrycia w podatku za lata ubiegle .Nasze odliczenia
    > sa za lata 2005 i 2006 .Moze jednak mozna ?

    no tak jeśli nie odliczyłeś wszystkiego w 2005 to teraz możesz resztę

    Piotr

  • 7. Data: 2007-04-17 10:21:42
    Od: piotr <p...@o...eu>

    Marcin P. napisał(a):

> [...]
    skarbowego,
    > ale wypełniasz inne kwity, dodatkowo (u mnie żona zajęła siętematem, więc nawet

    dla ścisłości, to piszesz o zwrocie części podatku z zakupu niektórych
    materiałów budowlanych. te "kwity" to VZM-1A, VZM-1B.

  • 8. Data: 2007-04-19 00:33:28
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    > Na pewno ? To mnie zmartwilles :( w picie d jest taka rubryka odliczenia
    > ktore nie znalazly pokrycia w podatku za lata ubiegle .Nasze odliczenia sa
    > za lata 2005 i 2006 .Moze jednak mozna ?

    IMO jak wtedy nie zgłosiłeś tych wydatków to jest po herbacie - chyba w
    przypadku zaistnienia zgłasza się całą kwotę a jedynie potem, jak wydatki
    nie mieszczą się w limicie, to mogą przejść na kolejne lata
    chyba, że tak jak ktoś napisał - korekty zeznań za zeszłe lata itp.
    pierdzielenie
    dlaczego nie zglosiłeś tych wydatków w zeznaniu za 2005 rok ? bo jeśli
    poniosłeś wydatki na "fundusz remontowy" w 2006 roku to już ich nie możesz
    odpisać... (ja też nie mogę swoich....)

    Piotrek