  • 1. Data: 2006-04-21 12:24:27
    Temat: PIT/O poz.29 - brak danych obdarowanego
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Witam
    mam taki problem (tzn nie ja tylko osoba, która prosiła mnie o radę),
    osoba wypełniła formularz PIT-37 z załącznikiem PIT/O, gdyż dała
    darowiznę tzn. wpłacała na cele kultu religijnego wysyłając przekazem
    pocztowym drobne sumy (20-40zł na kościół, na zakon, na mszę), ale w
    załączniku PIT/O nie wyszczególniała danych identyfikacyjnych
    obdarowanego tylko w PIT/O poz. 29 wpisała: darowizna na cele
    kultu religijnego,
    a teraz przyszło jej wezwanie z US, w którym napisano, że stwierdzono
    błędy tzn. brak danych identyfikacyjnych obdarowanego, możecie
    doradzić o co chodzi.
    to w takim razie trzeba z nazwy i adresu
    wymieniać wszystkie 10 zakonów na które wpłaciło się po 20zł?

    Pozdrawiam
    Tomek