  • 1. Data: 2003-03-11 08:59:35
    Temat: PIT dla rolnika
    Od: "Johny Walker" <1...@p...fm>

    Witam, jak ma się rozliczać rolnik, który dodatkowo osiąga wynagrodzenie z
    działalności pozarolniczej ??? Jaki PIT ma wypełnić???

  • 2. Data: 2003-03-11 19:01:58
    Temat: Re: PIT dla rolnika
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    Użytkownik "Johny Walker" <1...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam, jak ma się rozliczać rolnik, który dodatkowo osiąga wynagrodzenie z
    > działalności pozarolniczej ??? Jaki PIT ma wypełnić???

    a czy ten rolnik prowadzi pełną księgowość ?
    bo jeżeli to "rolnik ryczałtowy " a pracuje gdzieś na etacie to normalny
    PIT37

    Pozdrawiam Michał M.

  • 3. Data: 2003-03-11 19:47:02
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Michał M." <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Johny Walker" <1...@p...fm> napisał w wiadomości
    > >

    > a czy ten rolnik prowadzi pełną księgowość ?
    > bo jeżeli to "rolnik ryczałtowy " a pracuje gdzieś na etacie to normalny
    > PIT37

    A co ma prowadzenia ksiegowosci przez rolnika do PDOF ?

    Karol

  • 4. Data: 2003-03-11 20:04:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 11-03-2003 20:01, Użytkownik Michał M. napisał:

    > a czy ten rolnik prowadzi pełną księgowość ?
    > bo jeżeli to "rolnik ryczałtowy " a pracuje gdzieś na etacie to normalny
    > PIT37

    Rolinik ryczaltowy to określenie dotyczące rozliczania VAT a nie podatku
    dochodowego.
    Rolnik może sobie prowadzic pełna księgwość, ale podatek i tak musi
    płacic rolny, dochodowy go nie dotyczy.

    Rolnik z innych, nierolnych dochodów rolicza sie tak jak z rodzaju tych
    dochodów wynika - karta, ryczałt, zasady ogólne.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-03-12 12:05:22
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Karol wrote:

    > A co ma prowadzenia ksiegowosci przez rolnika do PDOF ?

    Chyba nie chodzi tu o pełną księgowość a o "działy specjane produkcji
    rolnej". Jeśli dobrze pamietam to nadal obowiązuje wówczas KPiR, PIT-5
    i oczywiście PIT-36

  • 6. Data: 2003-03-12 12:14:58
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

> [...]
    >
    > Rolnik z innych, nierolnych dochodów rolicza sie tak jak z rodzaju tych
    > dochodów wynika - karta, ryczałt, zasady ogólne.

    w pełni się z tobą zgadzam , lecz z zapytania kolegi wyniosłem taki wniosek,
    iż chodzi o rolnika pracującego na etacie gdzieś indziej, więc wątpię by
    prowadził jakieś księgi z działalności rolnej

    Pozdrawiam Michał M.