1. Data: 2003-03-11 08:59:35
Temat:PIT dla rolnika
Od:"Johny Walker" <1...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jak ma się rozliczać rolnik, który dodatkowo osiąga wynagrodzenie z
działalności pozarolniczej ??? Jaki PIT ma wypełnić???

2. Data: 2003-03-11 19:01:58
Temat:Re: PIT dla rolnika
Od:"Michał M." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johny Walker" <1...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam, jak ma się rozliczać rolnik, który dodatkowo osiąga wynagrodzenie z
> działalności pozarolniczej ??? Jaki PIT ma wypełnić???

a czy ten rolnik prowadzi pełną księgowość ?
bo jeżeli to "rolnik ryczałtowy " a pracuje gdzieś na etacie to normalny
PIT37

Pozdrawiam Michał M.

3. Data: 2003-03-11 19:47:02
Od:"Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał M." <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Johny Walker" <1...@p...fm> napisał w wiadomości
> >

> a czy ten rolnik prowadzi pełną księgowość ?
> bo jeżeli to "rolnik ryczałtowy " a pracuje gdzieś na etacie to normalny
> PIT37

A co ma prowadzenia ksiegowosci przez rolnika do PDOF ?

Karol

4. Data: 2003-03-11 20:04:10
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-03-2003 20:01, Użytkownik Michał M. napisał:

> a czy ten rolnik prowadzi pełną księgowość ?
> bo jeżeli to "rolnik ryczałtowy " a pracuje gdzieś na etacie to normalny
> PIT37

Rolinik ryczaltowy to określenie dotyczące rozliczania VAT a nie podatku
dochodowego.
Rolnik może sobie prowadzic pełna księgwość, ale podatek i tak musi
płacic rolny, dochodowy go nie dotyczy.

Rolnik z innych, nierolnych dochodów rolicza sie tak jak z rodzaju tych
dochodów wynika - karta, ryczałt, zasady ogólne.

Maddy

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
m...@e...com.pl

5. Data: 2003-03-12 12:05:22
Od:Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:

> A co ma prowadzenia ksiegowosci przez rolnika do PDOF ?

Chyba nie chodzi tu o pełną księgowość a o "działy specjane produkcji
rolnej". Jeśli dobrze pamietam to nadal obowiązuje wówczas KPiR, PIT-5
i oczywiście PIT-36

6. Data: 2003-03-12 12:14:58
Od:"Michał M." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Rolnik z innych, nierolnych dochodów rolicza sie tak jak z rodzaju tych
> dochodów wynika - karta, ryczałt, zasady ogólne.

w pełni się z tobą zgadzam , lecz z zapytania kolegi wyniosłem taki wniosek,
iż chodzi o rolnika pracującego na etacie gdzieś indziej, więc wątpię by
prowadził jakieś księgi z działalności rolnej

Pozdrawiam Michał M.