  • 1. Data: 2008-03-22 15:30:11
    Temat: PIT36 - wątpliwość co do zaliczek
    Od: "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl>

    Witam,

    Pitole sobie właśnie PITa 36 i mam taką głupawą zagwostkę:) Mianowicie
    prowadze dz. gosp. (jednoosobową) i wypełniłem dział N o zaliczkach na
    podatek dochodowy za kolejne miesiące 2007 roku. Rozumiem jednak, że sumę
    tych zaliczek wpisuję też w w dziale D.1. jako "Należna zaliczka, w tym
    zaliczka pobrana przez płatnika" (pole 53 deklaracji) ?? :) Robie pita
    programem z gazety "POLSKA" i już zgłupiałem :D Może ręcznie nie miał bym
    takich dylematów... A program mi tych zaliczek nie sumuje i sam tam nie
    wrzuca... :)

    I druga sprawa - dane z pita 8C od Domu Maklerskiego o dochodach z giełdy
    wpisuje w PIT 36, D.1. jako "Inne źródła..." ??

    Dzięki wielkie za odp.

    Wesołych Świąt :)

    Vonn

  • 2. Data: 2008-03-22 15:33:05
    Temat: Re: PIT36 - wątpliwość co do zaliczek
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fs38or$gs9$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > takich dylematów... A program mi tych zaliczek nie sumuje i sam tam nie
    > wrzuca... :)

    Ano nie wrzucaja te programy. Albo przepisac recznie albo znalezc jakas
    autoamgiczna opcje, by wrzucal.

    > I druga sprawa - dane z pita 8C od Domu Maklerskiego o dochodach z giełdy
    > wpisuje w PIT 36, D.1. jako "Inne źródła..." ??

    NIE NIE NIE
    Wpisujesz to formularza PIT-38, ktory masz obowiazek rowniez zlozyc,
    niezaleznie od PIT-36.

    Pzodrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2008-03-22 15:41:08
    Od: "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl>

    > Ano nie wrzucaja te programy. Albo przepisac recznie albo znalezc jakas
    > autoamgiczna opcje, by wrzucal.

    Czyli jednak tam to wpisuje ? Ręcznie to ja robie co miesiac dla siebie
    PITa 5 ;) A teraz chciałem ułatwienia ;) Wg tego programu jestem tysiaka do
    przodu wiec powinieniem złożyć i czekać na zwrot ;) Ale coś mi sie nie chce
    wierzyć, żebym się aż o tyle pomylił :)

    Hmm - no to będzie PIT - 38 dzięki :)

    Vonn

  • 4. Data: 2008-03-22 15:44:33
    Od: "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl>

    Dobra mam babola ;) Wpisałem zdrowotne za cały rok o 1000 zł więcej. A to
    jest 1918,20 a nie 2918,00 :D Literówka ;)

    Vonn