  • 1. Data: 2008-04-09 22:06:01
    Temat: PIT38 od dochodów giełdowych a prowizja za prowadzenia rachunku
    Od: Piotr Pietraszkiewicz <p...@p...onet.pl>

    Otrzymałem od DM informacje PIT-8C a wraz z nią informację
    dodatkową o treści:
    "Informacja o opłatach pobranych z rachunku papierów
    wartościowych inwestora, które nie zostały uwzględnione w
    kosztach uzyskania przychodu przy sporządzaniu informacji PIT-8C"

    w której wykazana jest prowizja za prowadzenie rachunku.

    Czy tą prowizje mogę uwzględnić w kosztach w PIT-38? A jeśli tak,
    to w którym polu? Czy może jest to pole nr. 22(skrzyżowanie
    "Koszty uzyskania przychodów" z "2.Inne przychody")?

    Piotr